راهنمای افزایش موجودی سایت زبل بت Zebelbet

زبل بت

راهنمای افزایش موجودی سایت زبل بت Zebelbet

:1راهنمای افزایش موجودی با استفاده از کارت شارژ پرفکت مانی

ووچر یا کارت شارژ پرفکت‌مانی، یک کُد چند رقمی حاوی مقدار معینی پول الکترونیکی است که بوسیله آن میتوانید بدون داشتن حساب در پرفکت مانی، حساب خود را درسایت شارژ کنید. اگر تا به حال از کارت های شارژ موبایل استفاده کرده باشید میدانید که با ارسال کد شارژ از طریق پیام کوتاه برای اپراتور میتوانید اعتبار مکالمه خود را افزایش دهید. کارت شارژ پرفکت مانی هم کاملا شبیه کارت شارژ های موبایل کار میکند با این تفاوت که اعتبار ذخیره شده در آن دلار است.

افزایش موجودی حساب در سایت 

برای شارژ حساب در سایت کافیست از یکی از سایت های فروشنده کارت شارژ پرفکت مانی مقدار معینی دلار به صورت کارت شارژ یا ووچر خریداری کنید. هر کارت ووچر از یک شماره و یک رمز تشکیل شده است. با داشتن شماره و رمز ووچر میتوانید وارد بخش افزایش موجودی شوید و گزینه کارت شارژ پرفکت مانی را انتخاب کنید.

با انتخاب گزینه کارت شارژ پرفکت مانی، فرم افزایش موجودی ظاهر میشود که باید در آن مبلغ ووچر به همراه شماره و رمز آن را وارد کنید و کلید پرداخت را بزنید. در صورتی که شماره و رمز ووچر صحیح و کارت شارژ معتبر باشد حساب شما بلافاصله در سایت  شارژ خواهد شد.

افزایش موجودی سایت زبل بت

 

خرید ووچر یا کارت شارژ پرفکت مانی

تا اینجا یاد گرفتیم که چگونه با ووچر پرفکت مانی حساب خود را شارژ کنیم. اما ووچر یا کارت شارژ را از کجا خریداری کنیم. سایت های زیادی هستند که این کارت ها را می فروشند. ما برای نمونه سایت PM4IR.com را به شما معرفی میکنیم.

افزایش موجودی سایت زبل بت

برای خرید و فروش در این سایت باید ابتدا ثبت نام کنید و سپس با ارسال تصویر مدرک شناسایی هویت خود را تائید کنید. فرم ثبت نام را با دقت پر کنید. وارد کردن شماره تلفن ثابت و همراه الزامی است چون برای تائید هویت پرسنل سایت با این شماره تماس خواهند گرفت. پس تکمیل فرم ثبت نام یک ایمیل تائید حساب برای شما ارسال میشود که باید با مراجعه به ایمیل خود و کلیک کردن روی لینک تائید، حساب خود را تائید کنید.

افزایش موجودی سایت زبل بت

پس از این مرحله میتوانید با ایمیل و گذر واژه ای که انتخاب کرده بودید وارد سایت شوید. زمانی که برای اولین بار وارد سایت میشوید با این پیام روبرو خواهید شد.

هویت شما هنوز توسط پرسنل سایت تائید نشده است. اگر هنوز مدرک شناسایی خود را برای ما ارسال نکرده اید. تصویری از شناسنامه یا کارت ملی یا پارسپورت خود تهیه کنید و از طریق کلید آپلود مدارک آن را برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت عملیات احراز هویت انجام شود و شما بتوانید شروع به خرید از فروشگاه کنید.

برای تائید هویت از طریق کلید آپلود مدارک که در همان صفحه دیده میشود تصویری از کارت ملی یا شناسنامه یا پاسپورت خود را برای سایت ارسال کنید. پس از ارسال مدارک باید منتظر بمانید تا از طرف سایت با شماره تلفن های شما تماس گرفته شود و هویت شما احراز شود.

افزایش موجودی سایت زبل بت

اگر هویت شما توسط سایت تائید شده است آماده اولین خرید خود هستید. بروی فروشگاه پرفکت مانی برای ایران که در بالای صفحه دیده میشود کلیک کنید تا وارد صفحه فروشگاه شوید. در بخش خرید پرفکت مانی از ما مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید و کلید خرید را بزنید.

افزایش موجودی سایت زبل بت

در صفحه بعد سفارش خرید شما ظاهر میشود و در انتهای فرم کلید پرداخت از طریق درگاه بانکی وجود دارد. روی کلید پرداخت کلید کنید تا وارد درگاه بانکی شوید و مبلغ سفارش را پرداخت کنید.

افزایش موجودی سایت زبل بت

پس از موفقیت آمیز بودن عملیات پرداخت بانکی، سایت به صورت اتوماتیک وارد صفحه سفارش میشود که در آن وضعیت سفارش به همراه شماره ووچر و رمز ووچر نمایش داده میشود. با داشتن شماره و رمز ووچر شما میتوانید با مراجعه به بخش افزایش موجودی سایت  حساب خود را شارژ کنید.

افزایش موجودی سایت زبل بت

 

2:روش شارژ از طريق درگاه مستقيم بانكى

 

در اين روش شما وارد صفحه پرداخت بانك مورد نظر مى شويد

شماره كارت ١٦ يا ٢٠ رقمى خود، سپس رمز دوم كه از طريق عابر بانك قابل دريافت مى باشد

و رمزى كه بر روى كارت شما درج شده است

CVV2

تاريخ انقضاى كارت شما به ماه و سال  را وارد كرده و بر روى گزينه پرداخت كليك كنيد.

 

قوانین برداشت جایزه

١. براى برداشت جوايز خود حداقل مبلغ ٥٠،٠٠٠ تومان بايد در حساب كاربرى خود داشته باشيد

و حداكثر مبلغ برداشت از سايت ١٠،٠٠٠،٠٠٠ تومان در روز مى باشد و مبلغ برداشت هر كاربر بسته به سطح  كاربرى دارد

٢. در هر روز فقط امكان يك بار برداشت جايزه از سايت وجود دارد

٣. در صورتى كه مبلغى در سايت واريز كرديد بدون بازى كردن با آن مبلغ واريزى امكان برداشت نخواهيد داشت

اين مبلغ شامل شارژ حساب كاربرى به همه روش ها همچنين شارژ هديه يا بونوس در مواقع خاص مى باشد.

برای برداشت شارژ هدیه قوانین مرتبط به آن را در بخش شارژ هدیه مطالعه کنید

٤.  براى برداشت حتما بايد از يك حساب بانكى استفاده نماييد و آن حساب مطابق با اطلاعات حساب كاربرى شما باشد

امكان تغيير حساب بانكى وجود ندارد در صورت بروز شرايط خاص مانند مسدود شدن حساب قبلى مى توانيد در صورت تاييد پشتيبانى حساب را تغيير دهيد.

٥. براى برداشت اطلاعات خود را صحيح، با دقت و در كادر مناسب وارد نماييد

نام دارنده حساب بانكى مطابق با نام درج شده در دفترچه حساب شما و نام بانك و شماره شباى ٢٤ رقمى

٦.حداقل زمان واريز ١٠ دقيقه و حداكثر ٢٤ ساعت مى باشد روز هاى پنج شنبه ،جمعه و يا تعطيل ممكن است تا شنبه و يا روز كارى آينده زمان ببرد

سايت هيچ حساب بانكى در ايران ندارد لذا تمامى پرداخت ها از طريق صرافى هاى مختلف به صورت پايا انجام مى شود.

“واريز شد” به معناى انجام عمليات واريز از سوى ما مى باشد و دريافت مبلغ بسته به ساعت كارى سيستم پايا دارد.

3 دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *