نحوه ردیابی نتایج پوکر خود با استفاده از Log Poker Excel

نحوه ردیابی نتایج پوکر خود با استفاده از Log Poker Excel

نحوه ردیابی نتایج پوکر خود با استفاده از Log Poker Excel

بدون داشتن پایگاه داده نتایج پوکر آنلاین یا زنده برای تمام جلساتی کـه بازی کرده اید، نمیتوانید بازی خودرا واقعاً تجزیه و تحلیل کنید. شـما باید بدانید کـه از کجا پول در می آورید و هر یک از جنبه هاي‌ بازی شـما چقدر پول برای شـما بـه ارمغان می آورد. هر شخصی کـه بـه اندازه کافی پوکر بازی می کند باید سوابق دقیق پوکر جلسات خودرا حفظ کند و نحوه ردیابی نتایج پوکر را آموزش ببینید.

 

واقعا چقدر در پوکر برنده می شوید؟

اکثر بازیکنان پوکر در واقع حتی یک صفحه گسترده مدیریت بانکی واقعی ندارند – آن ها فقط بین نیازهای واقعی زندگی و پول بازی خود تقسیم میشوند. صرف داشتن یک صفحه گسترده بانک پول پوکر کـه توجه داشته باشید با چه مقدار وارد اتاق پوکر میشوید و چقدر اتاق پوکر را ترک می کنید.

 

نمایش دقیقی نیست. آیا شـما 1/$2 را برای 30 دلار در ساعت خرد می کنید، اما فقط 2/5 دلار را برای 15 دلار در ساعت شکست می دهید؟ ممکن اسـت یک بازی بزرگ تر با پول بیشتر در بازی باشد، اما اگر آن قدر پول در نمی آورید، چرا ان را بازی کنید؟

نحوه ردیابی نتایج پوکر

تقریبا همه ی بازیکنان پوکر برنده با محدودیت خاصی بـه بازیکنان بازنده تبدیل میشوند. اگر تنها ردیابی بازی پوکر زنده کـه انجام می دهید اعداد اکسل مدیریت بانک پول پوکر شـما باشد، هرگز نمی دانید کـه کدام محدودیت برای شـما یک چاله پول اسـت.

 

مثال: اگر با انجام یک بازی 5/10 دلاری 20 دلار در ساعت درآمد داشته باشید اما با بازی 10 دلاری / 20 دلاری 10 دلار در ساعت از دست بدهید، تا زمانی کـه در پایان بازی ساعت هاي‌ بیشتری بـه مبلغ 5 دلار/10 دلار در طول ماه بازی کنید، در نهایت با یک بازی مواجه خواهید شد. سود. از آنجایی کـه ماه را در حالت سیاه میبینید، بـه بازی 10/20 دلاری ادامه می دهید بدون این‌که متوجه شوید انجام اینکار چقدر برای شـما هزینه دارد.

 

اطلاعات بیشتر در مورد نحوه نخوردن در پوکر:

بازی Lewer Hands
بازی در پوزیشن
امتیازات خودرا بشمارید
شانس هاي‌ اساسی را بیاموزید
توجه کنید
یک بانک سرمایه داشته باشید
بلوف زدن را متوقف کنید
دهان خودرا بسته نگه دارید
در مورد بازی بحث کنید

 

نحوه نگه‌داری سوابق پوکر مناسب
زهر خودرا انتخاب کنید:

صفحه گسترده یا دفترچه یادداشت پوکر اکسل
ابزارهای ردیابی پوکر درون برنامه اي، مانند گزارش پوکر استارز
برنامه آیفون «مانند Hot Poker Log»
گزارش هاي‌ ضروری پوکر
نتایج میراث «مجموع سود/زیان جاری برای همه ی نتایج»

نحوه ردیابی نتایج پوکر خود با استفاده از Log Poker Excel

نتایج ماهانه

همچنین ممکن اسـت بخواهید بدانید در هر ساعت چقدر درآمد دارید، دریک ساعت مشخص چقدر درآمد دارید، BB/hour یا حتی در کدام سایت پوکر بیشترین درآمد را دارید. دراین صفحه، می توانید نمونه اي از برگه پوکر اکسل را ببینید کـه برای پیگیری اطلاعات ضروری پوکر تنظیم شده اسـت.

 

می توانید گزارش هاي‌ اجرای برنامه را برای ماه ها، محدودیت ها و تاریخ هاي‌ خاص داشته باشید. حتی میتوانید از ان بـه‌طور خودکار نموداری از سودهای قدیمی‌تان ایجاد کنید «نمونه تصویر زیر را ببینید». اگر چه آمار پوکر مستقیماً بـه شـما کمک نمی کند، اما دانستن نقاط قوت و ضعف شـما بـه طور غیرمستقیم بـه شـما کمک می کند تا انتخاب هاي‌ سودآورتری در میزهای تگزاس هولدم داشته باشید.

 

نتایج پوکر برای پیگیری

واقعا هیچ راه درستی برای حفظ سوابق پوکر شـما وجود ندارد. هرچه اطلاعات بیشتری را هنگام بازی پوکر ضبط و پیگیری کنید، گزارش هاي‌ جالب تری می توانید ایجاد کنید. این شـما هستید کـه تصمیم می‌گیرید تا چه اندازه می خواهید بـه عمق بروید. صرف نظر از این، عده اي از آیتم‌هاي‌ ثبت پوکر برای همه ی بازیکنان برای ردیابی برنده‌هاي‌ پوکر حیاتی هستند:

 

تاریخ
ساعات حضور در میز «زمان شروع + زمان پایان»
حد
مجموع مبلغ خرید «شامل همه ی شارژها و خریدهای مجدد»

کل مبلغ نقدی

 

این سوابق پوکر بـه شـما امکان میدهد سود/زیان، نرخ ساعتی، نسبت BB/ساعت، روند سالانه «چه ماه‌هایي کم و بیش سودآور هستند» و بـه‌طور میانگین چند خرید عمیق را مشاهده کنید. اگر یک بازیکن معمولی هستید، این نخستین مجموعه از نتایج پوکر شـما را خوب خواهد کرد. اگر می خواهید سوابق شـما آموزنده تر باشد، می توانید موارد زیر را نیز پیگیری کنید:

محل
گونه
بازیکنان خاص روی میز
روز هفته
زمان روز
حالت

 

ثبت این داده ها به شما کمک می کند تا بفهمید:

جایی کـه بیشترین درآمد را دارید
کدام روزهای هفته/زمان‌هاي‌ روز را بیشتر بازی می کنید
چگونه خلق و خوی شـما بر نتایج پوکر شـما تأثیر میگذارد
چگونه حریفان خاص بر نتایج پوکر شـما تأثیر می گذارند
کدام نوع برای شـما سودآورتر اسـت
چگونه می‌توان دستان خودرا در حال بازی پوکر زنده ردیابی کرد

 

بهترین راه برای پیگیری آمار پوکر زندگی می کنند این اسـت کـه ابتدا انها را بنویسید بر روی تلفن خودرا در حالی در جدول. وقتی بـه خانه رسیدید انها را دریک برگه پوکر اکسل یا فقط از طریق یک برنامه اکسل روی تلفن خود فوراً قرار دهید. این امر دریافت گزارش هاي‌ فوری را ساده می کند و امکان تجزیه و تحلیل عمیق تر را فراهم می کند.

نحوه ردیابی نتایج پوکر

اگر قبل از اکسل ردیابی پوکر زنده را انجام نداده اید، زمان بهتری برای شروع وجود ندارد. هنگامی کـه حتی دانش ابتدایی از برنامه دارید، می توانید شروع بـه ایجاد صفحه گسترده پوکر ردیابی آمار خود کنید. بدون نیاز بـه ردیاب ویژه نتایج پوکر زنده. در این جا نمونه اي از یک راه اندازی بسیار ساده ردیابی آمار آورده شده اسـت:

آ ب سی دی و اف جی
1 تاریخ ساعت حد خرید در غیر نقدی نتیجه $/h
2 15-اکتبر-08 4 $2-$5 $1,000 $2,150 $1,150 $143.75

 

پنج ستون اول «AE» باید توسط شـما پر شود، اما دو ستون آخر را می‌توان بـه طور خودکار با اکسل پر کرد. برای انجام اینکار، باید یک فرمول در هر فیلد قرار دهید. اگر روی یک فیلد کلیک کنید و علامت مساوی را در ان فیلد وارد کنید اکسل متوجه می شود کـه در حال ایجاد یک فرمول هستید.

نتیجه: =SUM«E2-D2»
$/h: =PRODUCT«F2/B2»

نحوه ردیابی نتایج پوکر

اکنون وقتی یک ردیف جدید از داده ها را بـه ردیف سه اضافه می کنید، تنها کاری کـه باید انجام دهید این اسـت کـه ستون رابا فرمولی کـه می خواهید دوباره استفاده کنید برجسته کنید، ان را کپی کرده ودر سلول جدید جای گذاری کنید. b بهتر اسـت از تابع Fill Down استفاده کنید.

 

از ماوس برای انتخاب سلول با فرمول و تمام سلول هاي‌ زیر ان کـه می خواهید فرمول را در ان قرار دهید، استفاده کنید و CTRL-D را فشار دهید «یا از منوی “File” برای انتخاب گزینه “Fill Down” استفاده کنید». حالا شـما یک برگه اکسل ساده پوکر دارید. برای ساخت راحت دیگر فرمول هاي‌ پایه از فرمول سازهای داخلی در اکسل استفاده کنید. تنها کاری کـه باید انجام دهید این اسـت کـه دستورالعمل ها را دنبال نمایید، اشاره کنید و کلیک کنید.

 

نحوه محاسبه BB/hour

اگر می خواهید پیشرفته‌تر شوید، کمی جست‌وجو کنید و می توانید نحوه اجرای تقریبا هر گزارشی را کـه فکرش را میکنید، بیابید. بـه عنوان مثال، در این جا فرمول ارزیابی BB/h شـما «بر اساس طرح جدولی مانند شکل بالا» آمده اسـت:

=PRODUCT«_«F2/«RIGHT«C2,LEN«C2»-FIND«”*”,SUBSTITUTE «C2,”-“,”*”,LEN«C2»-LEN«SUBSTITUTE«C2,”-” “”»_»_»_»_»_»/B2»_ »
*نکته: برای این‌که این فرمول کار کند، باید همه ی زیرخط ها «_» حذف شوند.

نحوه ردیابی نتایج پوکر

این فرمول یک روش فانتزی برای انجام اینکار اسـت: ««نتیجه/BB»/ساعت». همه ی چیز در وسط این اسـت کـه فقط بیگ بلایند «یا شرط بزرگ اگر در حال بازی لیمیت هستید» از قسمت Limit بدست آورید. اگر دو فیلد داشتید «Low-Limit و High-Limit» این فرمول بسیار ساده تر بود. صرف نظر از این‌که چگونه ان را انتخاب می کنید.

 

باید نتایج پوکر آنلاین هر جلسه اي را کـه بازی می کنید ردیابی کنید. اگر قبلاً جلسات خودرا پیگیری می کنید، اطلاعات بیشتری در مورد انها ردیابی کنید. با استفاده منطقی و واقعی از گزارش هایي کـه تولید می کنید، راه هاي‌ عملی برای بـه حداکثر رساندن بازگشت سرمایه بـه شـما ارائه می شود.

 

ترفندهایی برای تبدیل اکسل به ردیاب نتایج پوکر

خواندن یک بلوک از داده هاي‌ جامد دریک نگاه دشوار اسـت. از آنجایی کـه هیچ یک از ما نمیخواهیم برای درک این موضوع وقت بگذاریم، در این جا نحوه اضافه کردن قالب‌بندی برای راحت‌تر کردن صفحه‌گسترده ردیابی پوکر خودرا بـه شـما اضافه میکنیم.

 

ردیابی آمار پوکر اکسل

در زیر می‌بینید کـه مقادیر منفی قرمز هستند «با قالب بندی استاندارد انجام شده اسـت». اما با استفاده از ابزار قالب بندی شرطی، می توانید ان را واضح تر کنید و متن قرمز را بـه این شکل تغییر دهید:

 

برای انجام اینکار، باید سلول«هایي» را کـه می خواهید قالب بندی کنید برجسته کنید و از نوار ابزار اصلی “صفحه اصلی” گزینه “Conditional Formatting” را انتخاب کنید. اکنون میخواهیم درصورت منفی بودن کادرها را برجسته کنیم، بنابر این «قاعده سلول‌هاي‌ برجسته» و سپس «کمتر از» را انتخاب کنید. سپس 0 را در کادر متن قرار دهید و رنگ قرمز را انتخاب کنید.

 

با استفاده از کادر کشویی اکسل

برای عده اي از ورودی‌ها، تنها یکی از گزینه‌هاي‌ کوچک را انتخاب می کنید. بـه‌جای تایپ این موارد در هر بار «کـه می تواند منجر بـه خطاهای قالب‌بندی و اشتباهات املایی شود، کـه میتواند کدهای محاسباتی را خراب کند»؛ می توانیم یک کادر کشویی با انتخاب‌هاي‌ انتخابی شـما ایجاد کنیم.

نحوه ردیابی نتایج پوکر

ساده‌ترین راه برای انجام اینکار استفاده از یک محدوده نامگذاری شده اسـت. نخستین کاری کـه باید انجام دهید این اسـت کـه روی یک برگه در پایین صفحه گسترده بازی پول نقد خود کلیک کنید تا بـه صفحه جدیدی از همان سند بروید. همانگونه کـه می‌بینید سند ما دارای سه بخش اسـت:

 

جلسات
گزارش ها
داده ها

نحوه ردیابی نتایج پوکر

ما می خواهیم روی صفحه داده برای اینکار تمرکز کنیم. نخستین کاری کـه می خواهید انجام دهید این اسـت کـه یک فهرست با تمام مقادیری کـه می خواهید ایجاد کنید. باوجود این‌که نیازی بـه اینکار نیست، توصیه می کنم همین کار را انجام دهید. روی هدر ستون کلیک کنید و جایی کـه می‌گوید B1 در نام ان فهرست بنویسید.

 

من Limits را برای فهرست Limits انتخاب کردم. حالا بـه تب sessions برگردید. روی کادر «یا کادرها» کـه در ان کشویی می خواهید کلیک کنید و برگه داده را از نوار ابزار اصلی انتخاب کنید. بر روی گزینه اي با نام “Data Validation” کلیک کنید.

 

از این جا فیلد Allow را بـه “List” تغییر دهید ودر کادر منبع بنویسید =Limits. اگر محدوده خودرا نام دیگری گذاشته اید، =Limits رابا =Whateveyouchoseasyourname جای گزین کنید. اکنون یک منوی کشویی با همه ی چیز در ان محدوده نامگذاری شده خواهید داشت. اگر دوست دارید می توانید یک پیام ورودی را در کادر محاوره‌اي اعتبارسنجی داده وارد کنید. کـه بـه این صورت نشان داده خواهد شد:

 

معادلات شرطی یا بیانیه های IF

در این جا نحوه عملکرد عبارات IF در اکسل آمده اسـت: =IF «شرط، خروجی اگر درست اسـت، خروجی اگر غلط اسـت» . در این جا موارد دیگری وجوددارد کـه باید بدانید:

= : برابر اسـت با
<> : برابر نیست
“” : صفر یا بدون ورودی
AND «شرط 1؛ شرط 2»: هردو شرط باید درست باشند تا نتیجه واقعی را برگردانند
OR «شرط 1؛ شرط 2»: هر یک از شرایط باید درست باشد تا نتیجه واقعی را بازگرداند

 

بنابراین، با استفاده از فیلد نتیجه به عنوان مثال، معادله موجود در کادر به صورت زیر است:

=IF««AND«F2<>””,G2<>””»»؛«G2-F2»؛””»

این بـه این معنی اسـت کـه اگر هردو F2 و G2 چیزی در خود داشته باشند «آن ها <> «برابر نیستند» “” «خالی»» سپس G2 منهای F2 را خروجی بگیرید تا نتیجه ما را بـه دست آوریم.

 

اگر هر کدام از کادر خالی باشد، یک فرمول استاندارد یک خطا برمی گرداند، بنابر این با این عبارت IF بـه جای ان “” «خالی» را برمی گرداند. اکسل قادر بـه انجام معادلات بسیار دقیق اسـت، در صفحه گزارش هاي‌ خود از دستورات IF تو در تو استفاده می کنم، مانند این:

 

همانگونه کـه می‌بینید، بسته بـه این‌که چقدر می خواهید جذاب شوید، می توانید ان را بـه هر اندازه کـه دوست دارید پیچیده کنید. تابع SUMIF یک ابزار کوچک بسیار مفید اسـت. در این جا نحوه کار ان آمده اسـت:

=SUMIF «محدوده انتخاب، شرط، محدوده برای جمع کردن»

 

محدوده انتخاب:

محدوده سلول‌هایي کـه در فرمول استفاده میشود، طبق معمولً A2:A11 یا محدوده‌اي با نام مانند من استفاده کردم.

 

شرط:

هر چیزی کـه بخواهید. اگر فقط نتایج را برای یک محدودیت می خواستید، شرایط شـما «2 تا 5 دلار» خواهد بود.

 

محدوده به اضافه کردن :

این چیزی اسـت کـه در واقع اضافه می شود. محدوده اي کـه میتوان از ان انتخاب کرد، تاریخ اسـت، اما ما می خواهیم نتایج را برای ان تاریخ ها جمع کنیم.

 

همانگونه کـه انتظار داشتید، این فقط سطح کاری اسـت کـه می توانید با برنامه انجام دهید. اما برای فرمت کردن آمار پوکر آنلاین یا زنده، این تنها چیزی اسـت کـه باید بدانید. اگر سوالی دارید در نظرات مطرح کنید تا ببینم چه کاری می‌توانم انجام دهم.

 

از مکان هایی که برای شما هزینه دارد دوری کنید

حداقل باید حساب کنید کـه چقدر خرید کرده اید و چقدر باقیمانده اسـت. و همچنین در حال اجرا در حال اجرا از باخت هاي‌ تمام زمان در مقابل برنده پوکر ردیاب در اکسل خودرا. اگر یک قدم جلوتر بروید، باید مواردی مانند زمان و مکان بازی و نوع حریفان و بازی‌هایي کـه در ان حضور داشتید را ردیابی کنید.

 

با مشاهده دقیق این آمار، می توانید روی نقاط قوت خود تمرکز کنید و از نقاطی کـه در ان بازی میکنند دوری کنید. برای شـما هزینه دارد.

 

بلافاصله پس از پایان هر جلسه پوکر، چند یادداشت بر روی تلفن خود یادداشت کنید. سپس، بـه صورت هفتگی یا ماهانه، این اطلاعات را بـه صفحه گسترده نتایج بازی هاي‌ نقدی یا مسابقات پوکر منتقل کنید. هنگامی کـه وارد سوابق دقیق تری شوید، اکسل بـه شـما کمک می کند تا همه ی اطلاعات را سازماندهی و تجزیه و تحلیل کنید.

 

شش بیمارترین نمودار پوکر آنلاین

بهترین بخش در مورد پوکر آنلاین، در مقایسه با زنده، این اسـت کـه اگر می خواهید نتایج پوکر مادام العمر شخصی را بدانید، پیدا کردن ان بسیار راحت اسـت. در پوکر زنده، مردم همیشه برنده و پول میبازند و هیچکس واقعاً پیگیری نمیکند «با عرض عذر IRS».

 

اما بـه‌صورت آنلاین، اگر مکان‌هاي‌ مناسب را برای جست‌وجو بدانید، میتوانید نمودار طول عمر بازیکن را در عرض چند ثانیه بیاورید. در این جا در همه ی مکان‌هاي‌ مناسب را می‌شناسیم. ما از دانش خود استفاده کرده ایم تا بیمارترین نمودارهای تمام دوران را بـه شـما ارائه دهیم. بیایید شروع کنیم.

 

6. سکوت 1 برگه پوکر Isildur

بله، ویکتور “Isildur1” مشهور بلوم. ابتدا ما شاهد افزایش بدنام 5 میلیون دلاری هستیم «بیشتر بـه لطف تام دوان» و سپس نزول 6 میلیون دلاری «بیشتر ان بـه لطف برایان هستینگز». ودر آخر، ما جدید ترین حمله وی را بـه بازی هاي‌ نقدی با ریسک بالا داریم. وقتی isildur بالاخره بـه طور کامل خراب شد، می تواند برای سوار شدن بـه ترن هوایی کـه نمودار او اسـت، مجوز دریافت کند.

 

5. نانوکو برگه آهنگ پوکر نانوکو

Randy Lew با نام مستعار Nanonoko یکی از بیمارترین و بـه ظاهر بدون واریانس نمودارهای تمام دوران را دارد. خیلی نرم بـه نظر می‌رسد زیرا این مرد بیش از هر بازیکنی در جهان حجم می دهد. او سال گذشته بیش از یک میلیون بار فقط با قیمت متوسط ​​ارسال کرد!

 

4. جو “jcada99” کادا

هورم این جا چی داریم؟ عده اي از سهام کوچک، عده اي از سهام هاي‌ کوچک بیشتر، عده اي از سهام هاي‌ کوچکتر، اوه یک سطل توری و جدول نهایی Main Event! Cada ان رابا چند شوت «شکست» در بازی هاي‌ بزرگ تر دنبال کرد. طبق نمودار او، برای او خیلی خوب کار نکرد.

 

3. Richierichzh

Richierichzh یک بازیکن پوکر تا حدی جدی بود کـه هر زمان کـه فرصت پیدا می کرد در مسابقات تصادفی بازی میکرد تا این‌که بزرگ ترین یکشنبه میلیون تاریخ و جایزه اول 1.1 میلیون دلاری ان را ارسال کرد. Richierichzh و نمودار او تبدیل بـه یک افسانه فوری شد. این جدول مسابقات پوکر اوست.

 

2. بن گراندی

بن گراندی نمودار PLO خودرا منتشر کرد و بـه دنیا نشان داد کـه او برنده تقریبا 8 میلیون دلار از تنها 320000 دست اسـت. شگفت‌انگیزتر این اسـت کـه او در حال بازی PLO خون دماغ اسـت و هرگز نزولی بدتر از 10bis نداشته اسـت. و این در PLO اسـت.

نحوه ردیابی نتایج پوکر خود با استفاده از Log Poker Excel

1. برایان هستینگز در مقابل ایسیلدور1

مثالی از نحوه ردیابی بردهای پوکر – نمودار هیستینگز و ایسیلدور. بزرگ ترین برد در پوکر آنلاین دریک روز متعلق بـه برایان هستینگز اسـت کـه دریک جلسه 2900 دستی، 4.2 میلیون دلار از Isildur1 ناشناخته سوئدی برداشت. او موفق شد Isildur1 را کـه چند ماه مرخصی گرفته بود تا از درد 3 میلیون دلاری زیر سهام کاسته شود، کاملاً شکست دهد.

 

ابزارهای بیشتر پوکر مبتدی:

کدام دست برنده خودرو حساب

نحوه تعیین دست برنده در پوکر

چگونه بازی پوکر آنلاین را شروع کنیم

دست پوکر قابل چاپ | پوکر هندز پی دی اف

برگه تقلب دست هاي‌ شروع پوکر

خودرو حساب شانس پوکر

 

یک بسته نرم افزاری وجوددارد کـه اینکار را برای شـما انجام می دهد. من مالک ان هستم و تا آنجا کـه برنده‌ها «و باخت‌هایم» را ردیابی و نمودار می کنم، برای من خوب عمل میکند. Poker Session Manager 2 «pokermanager2.com». برای سابقه، من در گذشته از اکسل استفاده میکردم، اما ان را خیلی بزرگ دیدم کـه واقعاً روندها را نمی‌بینم.

نحوه ردیابی نتایج پوکر

دیو، این بستگی بـه این دارد کـه شـما واقعاً چقدر می خواهید جذاب شوید. اما اساساً باید با دو فیلد شروع کنید، زمان شروع و زمان پایان.

 

یا از تاریخ + زمان یا فقط زمان استفاده کنید، اما اگر فقط از زمان استفاده می کنید، باید از عبارت if در محاسبات خود استفاده کنید تا ببینید چه زمانی زمان پایان کمتر از زمان شروع اسـت «نیمه‌شب گذشته، بـه روزبعد» .

 

بهترین راه با قرار دادن خواهد بود، زیرا اگر بیش از 24 ساعت بازی کنید، همه ی چیز بـه هم می خورد «این اتفاق می‌افتد».اگر از تاریخ + زمان استفاده میکنید، می توانید یکی را از دیگری کم کنید… این را بخوانید شاید کمک کند:

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *