فرم پیش بینی بازی اینتر و امپولی (جام حذفی ایتالیا، 29 دی)

فرم پیش بینی بازی اینتر و امپولی (جام حذفی ایتالیا، 29 دی)

فرم پیش بینی بازی اینتر و امپولی «جام حذفی ایتالیا، 29 دی»

اینترمیلان بـه دنبال اضافه کردن کوپا ایتالیا بـه قهرمانی هاي‌ سری آ و سوپرکاپ سال گذشته خود، چهارشنبه در مرحله یک شانزدهم نهایی بـه مصاف امپولی می رود.فرم پیش بینی بازی اینتر و امپولی را در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

دارندگان اسکودتو سال گذشته در نیمه نهایی شکست خوردند، اما تلاش خودرا برای یک هشتمین جام ملی در سن سیرو آغاز کردند کـه از اکتبر در داخل کشور شکست نخورده بودند.

 

پیش نمایش مسابقه

در نهایت با پایان دادن بـه 39 بازی طولانی گلزنی در سری آ، آخرین بازی اینتر در آخر هفته ممکن اسـت بدون گل بـه اتمام برسد، اما قهرمان یک نمایش جذاب دیگر را مقابل حریف لمباردی خود، آتالانتا بـه نمایش گذاشت.

 

نراتزوری قبل از یک اتفاق محلی کـه از لحاظ تاریخی بر ان تسلط داشته اسـت، در حالی بـه برگامو رسیدند کـه نخستین نقره فصل را بـه دست آورده بودند – قهرمانی سوپرجام ایتالیا با آخرین ضربه وقت اضافه مقابل دشمنان قدیمی یوونتوس.

 

با این حال، پس از تساوی 2-2 خود با همان حریفان در اوایل این فصل، اینتر باوجود تسلط بر مالکیت و ایجاد موقعیت هاي‌ طلایی برای آرتورو ویدال و ادین ژکو ؛ نتوانست از میزبان خود برتری یابد.

فرم پیش بینی بازی اینتر و امپولی «جام حذفی ایتالیا، 29 دی»

اگر چه آن ها در آخرین بازی گروهی لیگ قهرمانان اروپا بـه رئال مادرید باختند، اما مردان سیمونه اینزاگی این هفته توجه خودرا بـه کوپا ایتالیا معطوف کردند.

فرم پیش بینی بازی اینتر و امپولی

زیرا آخرین باخت در لیگ برتر ایتالیا حدود 13 بازی پیش بود. علاوه بر این، آخرین امتیاز آن ها بـه انها کمک می‌کند تا از رقبای شهری میلان در صدر جدول دور بمانند، زیرا آن ها بـه دفاع از عنوان با روحیه ادامه می دهند.

 

اینتر پس از از دست دادن دبل با سقوط بـه برنده احتمالی یوونتوس در فینال چهار فصل گذشته، مصمم بـه دیدار با رم یا تیم سری B لچه در مرحله یک چهارم نهایی امسال اسـت کـه اوایل ماه آینده برگزار میشود.

 

بنابر این، تکرار پیروزی 2-0 انها در آخرین رویارویی با امپولی، در ماه اکتبر، روز چهارشنبه بسیار خوشایند خواهد بود.

 

اگر چه انها تقریبا بـه ناچار در پاییز در استادیوم کاستلانی بـه اینتر باختند – با 10 نفر کاهش در اوایل نیمه دوم – امپولی توانست سه امتیاز از هردو بازی را از هر طرف ان بازی بگیرد، در بین شروعی عالی برای خود.

 

بازگشت سری آ

با این حال، از ابتدای سال، آتزوری برای حفظ چنین شتابی تلاش کرده اسـت و تا اینجای کار درسال 2022 تنها دو امتیاز کسب کرده اسـت – بـه نیمه انتهایی جدول سقوط کرده اسـت.

 

پنج بازی متوالی بدون برد برای تیم آئورلیو آندراتزولی – کـه در اوایل این ماه شکست خانگی 5-1 مقابل ساسولو را متحمل شد – بـه سختی باعث ایجاد بحران نمیشود، اما تساوی یکشنبه برابر تیم ترفیعی ونزیا بـه این معنی اسـت کـه آن ها هنوز بـه دنبال نخستین موفقیت از زمان بازی هستند.

 

دور قبلی کوپا ایتالیا

پیروزی دراماتیک 4-3 مقابل ورونا در مرحله آخر 32 باعث شد کـه تیم توسکانی بـه شب بزرگ این هفته در سن سیرو صعود کند، کـه بـه نظر میرسد فاصله زیادی با شکست آن ها بر ویچنزا در دور اول آگوست داشته باشد.

 

در حالی کـه قهرمانان سری B خودرا برای دیدار با همتایان برتر خود آماده میکنند، پس از ان؛ بـه عنوان خارجی هاي‌ رده بندی بـه یکی از سالن هاي‌ بزرگ کالچو می‌رسند، اما شوک هاي‌ گذشته ناشی از “جادوی جام” حداقل می‌تواند یک ذره امید ایجاد کند. .

 

سیمونه اینزاگی قرار اسـت در اواسط هفته تغییرات زیادی در ترکیب اصلی خود ایجاد کند و این در شرایطی اسـت کـه اینتر از زمان بازگشت از تعطیلات نیم فصل، یک دوره پرتلاطم برای اینتر بـه وجود آورده اسـت.

 

طبق گزارش‌ها، قهرمانان از تجمل نادری برخوردارند کـه پیش از تساوی چهارشنبه، هیچ غایبانی نداشتند، زیرا الکسیس سانچز و ادین ژکو آماده می شوند تا از کنار زمین بچرخند و بـه دو نفر آرژانتینی لائوتارو مارتینز و خواکین کوریا فرصت حضور در جلو را می دهند.

فرم پیش بینی بازی اینتر و امپولی

بازیکنان حاشیه اي مانند روبرتو گاگلیاردینی ؛ فدریکو دیمارکو و آندره آ رانوکیا نیز ممکن اسـت در ترکیب اول حضور داشته باشند، و سمیر هاندانوویچ دروازه بان همیشه سبز می‌تواند قبل از بازی شنبه مقابل ونزیا استراحت خوبی داشته باشد.

 

در همین حال، امپولی بـه دلیل مشکل همسترینگ، مدافع کناری، فابیانو پاریسی را دوباره در اختیار نخواهد داشت، اما ماتیا ویتی ؛ مدافع میانی نوجوان پس از محرومیت سری آ بازگشته و ممکن اسـت شروع کند.

فرم پیش بینی بازی اینتر و امپولی «جام حذفی ایتالیا، 29 دی»

اینستاگرام اینتر

هافبک مصدوم ؛ نیکلاس هاس ؛ کـه برای پیروزی مقابل ورونا در دور قبل انتخاب شد، انتظار میرود تا ماه آینده از میادین دور بماند، بنابر این اعضای تیم مانند لئو استولاک و کریستیان اصلانی جوان ممکن اسـت توسط آئورلیو آندراتزولی حضور داشته باشند.

 

این مربی کهنه کار گزینه هاي‌ زیادی برای انتخاب در خط حمله دارد، با پاتریک کوترونه ؛ آندره آ لامانتیا و لئوناردو مانکوزو کـه همگی امیدوارند آندره آ پینامونتی ؛ بازیکن قرضی اینتر را در خط حمله غصب کنند.

 

ترکیب احتمالی اینترمیلان:

رادو; Ranocchia، De Vrij، Batons; دارمیان، وچینو، ویدال، گاگلیاردینی، دیمارکو؛ مارتینز، کوریا

 

ترکیب احتمالی امپولی:

اوجکانی; استویانوویچ، رومانیولی، ویتی، مارکیزا؛ باندینلی، استولاک، زورکوفسکی؛ هندرسون؛ مانکوزو، کوترونه

 

پیش بینی : اینترمیلان 3-2 امپولی

امپولی کـه چیزی برای از دست دادن ندارد، ممکن اسـت بتواند دوباره مارک تجاری فوتبالی را کشف کند کـه آن ها را بـه جایگاه سری A رساند و سپس در اواخر سال گذشته تعدادی از اعضای معتبر لیگ برتر را ناراحت کرد.

 

با این حال، تیم اینتر عمیق‌ترین تیم در ایتالیا اسـت، و حتی یک تیم عدد دوم نراتزوری دارای سرعت، قدرت و تهدید گلزنی کافی برای عبور امن بـه مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود.

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *