بازی با ورق همه باید بازی را یاد بگیرند !

بازی با ورق همه باید بازی را یاد بگیرند !

بازی با ورق همه باید بازی را یاد بگیرند

بازی‌هاي‌ ورقی صدها سال اسـت کـه وجود داشته و پایه سرگرمی تعداد زیادی از مردم در سراسر جهان بوده اسـت. در واقع، انها هنوز هستند.بازی با ورق همه ی باید بازی را یاد بگیرند این یاد گیری را در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

نه تنها می توانید از کارت‌هاي‌ علامت‌گذاری‌شده برای بازی با ورق‌ها و سرگرم کردن مردم با ان‌ها استفاده کنید، بلکه تعداد بی‌نهایتی بازی با ورق وجوددارد.

 

کـه می توانید بازی کنید کـه فوق‌العاده سرگرم‌کننده هستند، برای یادگیری زمان می برند و حتی می توانند هوش شـما را التیام بخشند . در این جا فقط عده اي از بازی‌هاي‌ ورقی آورده شده اسـت کـه شـما و خانواده‌تان باید امسال برای سرگرمی یاد بگیرید!

 

1. Crazy Eights

بازی Crazy Eights یک بازی فوق العاده ساده برای یادگیری اسـت و این بازی با ورق عالی اسـت تا بـه فرزندان خود بیاموزید تا آن ها را از سنین پایین تر با ایده کارت بازی آشنا کنید.

 

هدف این بازی فوق العاده ساده اسـت، نخستین کسی باشید کـه از شر کارت هاي‌ خود خلاص می شوید! این یک بازی سرگرم کننده اسـت و میتواند یک بازی عالی برای بازی در شب خانوادگی شـما باشد.

بازی با ورق همه باید بازی را یاد بگیرند

2. Snip، Snap، Snorem

اگر این نام را دوست دارید، احتمالاً بازی را نیز دوست خواهید داشت! Snip, snap, snorem یک بازی بسیار سرگرم کننده و پرانرژی اسـت.

 

کـه بهترین بازی برای بازی در مهمانی و بازی هاي‌ بعد از ظهر بعدی شماست! این برای همه ی افراد خانواده عالی اسـت و گاهی اوقات صدای ان نیز بسیار بلند اسـت!

 

3. برو ماهی

برو ماهی بازی‌اي اسـت کـه تعداد زیادی از ما از سنین پایین با ان بزرگ شده‌ایم و طبق معمولً یکی از نخستین بازی‌هاي‌ کارتی اسـت کـه در کودکی یاد میگیریم.

 

این یک مفهوم ساده اسـت و کل ایده این اسـت کـه جفت کارت بگیرید و نخستین کسی باشید کـه از شر همه ی کارت هاي‌ خود خلاص میشود. اگر میخواهید بـه بچه ها اجازه دهید چند بار در شروع کار برنده شوند، این بـه انها احساس غرور و موفقیت میدهد.

 

4. رامی

Rummy یکی از محبوب‌ترین بازی‌هاي‌ کارتی موجود اسـت و یک فرض بسیار ساده دارد: نخستین کسی باشید کـه از شر همه ی کارت‌هاي‌ خود خلاص میشوید. هر کدام با 7 کارت شروع میکنید و یک شناور ویژه خواهید داشت.

 

کـه می توان ان را بـه جفت‌ها و فلاش‌ها اضافه کرد تا جای گزین کارت دیگری شود. در طول بازی، شـما از پادشاهی کـه شناور اسـت میروید و بـه سمت آس پایین میروید.

 

ایده این اسـت کـه حداقل سه ست بسازید و برای برنده شدن باید کارتی داشته باشید کـه در انتها بتوانید دور بیندازید.

 

5. خوک

Pig یک بازی کارتی سرگرم کننده اسـت کـه مقدمه اي مشابه رامی دارد، اما بـه جای جستجوی مجموعه هاي‌ سه کارته، بـه دنبال یک کارت چهارگانه خواهید بود.

 

این می‌تواند کمی چالش برانگیزتر از گرد آوری سه کارت باشد، اما اگر ان را درست بازی کنید و هنگام بازی تاکتیکی باشید، با برنده شدن دراین بازی سریع مشکلی ندارید.

 

6. گدای همسایه ام

در جایی کـه اکثر بازی هاي‌ کارتی بـه دنبال خلاص شدن از شر کارت هاي‌ شـما هستند، این بازی هدف معکوس دارد. هنگام بازی گدای همسایه من، باید تا آنجا کـه ممکن اسـت.

 

از حریفان خود کارت گرد آوری کنید. این یک بازی سرگرم کننده اسـت و می توانید دریک گروه کوچک برای افزایش احساس خطر بازی کنید.

بازی با ورق همه باید بازی را یاد بگیرند

7. جنگ

جنگ یک بازی ساده اسـت و هر شخصی میتواند در ان استاد شود. هر دوی شـما با چند کارت شروع می کنید و هدف شـما این اسـت کـه با بازی کارتی بالاتر از رقیب خود، برنده عرشه شوید.

 

البته قوانین خاصی وجوددارد کـه باید از آن ها پیروی کنید، و می‌تواند یک بازی سرگرم کننده و هیجان انگیز برای بازی در طول شب باشد.

 

8. رولینگ استون

این بازی با ورق تماماً در مورد لباس هاي‌ دست شـما اسـت و یک بازی اسـت کـه برای شـما سرگرم کننده اما در عین حال کمی کسل کننده اسـت.

 

همه ی با هشت کارت شروع میکنند و یک کارت در مرکز میز برگردانده میشود. . شـما باید یک کارت از همان لباس را در بالای کارت قرار دهید. اگر کت و شلوار خاص شـما به پایان رسید.

 

باید شمع را بردارید و بازی را دوباره با یک لباس جدید شروع کنید. این یک بازی اسـت کـه میتواند برای مدت طولانی ادامه یابد، اما زمانی کـه برنده شوید، احساس شگفت انگیزی خواهید داشت.

 

9. اسنپ

همه ی می دانند کـه چگونه اسنپ بازی کنند و این ساده‌ترین بازی در کل جهان اسـت. وقتی اینکار را انجام میدهید مطمئن شوید کـه در جایی هستید.

 

کـه از فریاد زدن بدتان نمی‌آید و می توانید سیلی سایر بازیکنان را تحمل کنید! این یک بازی سریع و سرگرم کننده اسـت کـه همه ی ان را دوست دارند.

 

10. تقلب

اگر در پوکر فیس استاد هستید، این بازی عالی برای شماست. ایده پشت این بازی این اسـت کـه در بلوف زدن هوشمندانه باشید و رقیب خودرا فریب دهید تا ندانید چه چیزی در دست دارید.

 

اگر بتوانید انها را بـه طور مؤثر فریب دهید، شانس خوبی برای برنده شدن شمع از رقیب خود خواهید داشت.

 

11. تف

اگر بـه دنبال یک بازی هستید کـه یک چالش نهایی باشد، اسپیت کـه با نام Speed ​​نیز شناخته می‌شود، بازی مناسب شماست. با چند انبوه کارت کـه رو بـه پایین روی میز قرار گرفته اند، کار را شروع خواهید کرد.

 

شـما یک شمع با یک کارت، یکی با دو، یکی با سه، یکی با چهار و یکی با پنج خواهید داشت. کارت بالای هر شمع رو بـه بالا خواهد بود. شـما فقط یک دست برای بازی دراین بازی دارید و باید کواکتر از رقیب خود باشید.

 

با نیمی از عرشه، کارت ها را برمی دارید و با داشتن کارت بعدی در ترتیب، آن ها رابا شمع مطابقت می‌دهید. برای مثال، اگر 3 روی شمع داشتید، باید 2 یا 4 را بردارید. نخستین کسی کـه انبوه خودرا خالی می‌کند برنده اسـت.

 

12. خدمتکار پیر

خدمتکار قدیمی یک بازی اسـت کـه شامل جفت، سرگرمی و یک خدمتکار قدیمی اسـت. با کارت‌هاي‌ بازی سنتی، می توانید یک جوکر را وارد ترکیب کنید تا بـه عنوان خدمتکار قدیمی عمل کند و بازنده بازی هر شخصی اسـت.

 

کـه در پایان خدمتکار پیر را داشته باشد. شـما در طول بازی با برداشتن یکی از کارت هاي‌ هم دیگر در دستان یک دیگر بازی خواهید کرد و آن گونه می توان خدمتکار پیر را از فردی بـه فرد دیگر منتقل کرد. ایده این اسـت کـه بدون برداشتن خدمتکار پیر، از شر همه ی جفت هاي‌ خود خلاص شوید.

بازی با ورق همه باید بازی را یاد بگیرند

13. بلک جک

بلک جک یک بازی محبوب برای بازی اسـت و اغلب با نام 21 نیز شناخته میشود. این یک بازی با ورق اسـت کـه می توان ان را بـه صورت آنلاین با راهنمای بلک جک بیت کوین یا بـه سادگی روی میز بازی کرد.

 

هر بازیکن بازی رابا 2 کارت شروع می‌کند، هدف این اسـت کـه بدون رفتن و شکست خوردن بـه 21 کارت نزدیک شود. بـه عنوان مثال، اگر شـما یک سلطان و یک آس داشتید، معادل 10 و 11 خواهید داشت.

 

کـه بـه این معنی اسـت کـه شـما بـه طور خودکار برنده می شوید. می توانید در طول بازی کارت‌ها را عوض کنید تا بـه کارت 21 نزدیک‌تر شوید، اما اگر از ان عبور کنید، باید از بازی خارج شوید.

 

این یک بازی اسـت کـه هر شخصی میتواند بازی کند و می‌تواند برای تعطیلات واقعاً سرگرم کننده باشد.

 

14. پوکر

پوکر بـه اشکال مختلف عرضه می‌شود، و این یک بازی اسـت کـه شـما یا از قبل می شناسید یا اصلا نمیدانید. زیبایی پوکر این اسـت کـه می‌تواند برای مدت طولانی بـه یک سرگرمی عالی برای شـما تبدیل شود.

 

این یک بازی اسـت کـه در طول سالیان خود بـه یادگیری ان ادامه خواهید داد و همیشه قادر خواهید بود دانش و تکنیک هاي‌ خودرا التیام ببخشید.

 

این یک بازی اسـت کـه می توانید بـه بچه هاي‌ خود آموزش دهید و می توانید از ان برای کسب درآمد برای خود نیز استفاده کنید.

بازی با ورق همه باید بازی را یاد بگیرند

15. بازی یک نفره

بازی Solitaire یکی از ان کلاسیک‌هاي‌ قدیمی اسـت کـه تقریبا همه ی می دانند چگونه بازی کنند، زیرا همیشه در ویندوز XP بود. هدف از این بازی این اسـت کـه تمام کارت هاي‌ خودرا بازی کنید و هر لباس را برای تکمیل مجموعه خود بسازید. برای شروع بازی شـما هشت شمع خواهید داشت.

 

شمع اول یک کارت، دومی دو کارت خواهد داشت و بـه همین ترتیب تا زمانی کـه بـه آخرین شمع برسید. سپس بقیه عرشه را در بالا قرار میدهید و یک کارت را بیرون می آورید.

 

کارت بالایی را از هر پشته بردارید و بـه سمت بالا قرار دهید. هدف از این بازی این اسـت کـه اعداد را دریک دنباله از سلطان تا آس تطبیق دهید ودر حین حرکت، رنگ هاي‌ متناوب را تغییر دهید. بـه عنوان مثال، اگر با یک شاه قرمز شروع میکردید، یک ملکه سیاه رنگ را بـه بالا اضافه می‌کردید و غیره.

 

هنگامی کـه یک آس را انتخاب می کنید، میخواهید ان را بالای شمع ها قرار دهید و سپس شروع کنید بـه اضافه کردن 2؛3؛4؛5… روی ان تا زمانی کـه لباس کامل شود.

 

اگر کمی زمان برای کشتن دارید و می‌خواهید یک راه ساده برای آرامش داشته باشید، این بازی عالی برای انجام بـه تنهایی اسـت. می‌تواند برای آموزش مغز شـما نیز عالی باشد.

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *