فینال جام حذفی اسپانیا: اتلتیک بیلبائو مقابل بارسلونا

فینال جام حذفی اسپانیا: اتلتیک بیلبائو مقابل بارسلونا

فینال جام حذفی اسپانیا: اتلتیک بیلبائو مقابل بارسلونا

اتلتیک بیلبائو پس از وقت اضافه با نتیجه 2-1 مقابل لوانته پیروز شد تا بـه فینال کوپا دل ری 2021 در 17 آوریل راه یابد.اتلتیک بیلبائو و بارسلونا عصر پنجشنبه در کوپا دل ری شاخ خواهند زد ودر سن مامس بـه مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها راه خواهند یافت.فینال جام حذفی اسپانیا بازی اتلتیک بیلبائو مقابل بارسلونا را در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

هردو تیم اخیراً در سوپرکاپ اسپانیا حضور داشته اند، با شکست بارسلونا در نیمه نهایی این رقابت ها بـه رئال مادرید، قبل از این کـه اتلتیک در فینال توسط شاگردان کارلو آنچلوتی شکست بخورد .

 

پیش نمایش مسابقه

اتلتیک روز یکشنبه با شکست اتلتیکو مادرید در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها در روز یکشنبه این شانس را داشت کـه در سوپرکاپ اسپانیا پشت سر بگذارد، اما در فینال با نتیجه 2-0 مغلوب رئال مادرید شد.

 

تیم باسکی اکنون توجه خودرا بـه کوپا دل ری معطوف کرده و جایگاه خودرا در مرحله یک شانزدهم پایانی رقابت ها بـه لطف پیروزی 2-0 مقابل مانچا رئال در ابتدای ماه رزرو می کند.

 

اتلتیک با 23 بار قهرمانی دومین تیم موفق تاریخ این رقابت ها اسـت، در حالی کـه 16 بار دیگر بـه فینال رسیده اسـت، اما آخرین موفقیت انها بـه سال 1984 برمی گردد و با غلبه بر بارسلونا در برنابئو.

 

تیم مارسلینو در طی یک روند دلگرم کننده، سه بازی از پنج بازی اخیر خودرا در تمام رقابت ها برده اسـت، در حالی کـه یک فصل مثبت لالیگا تا بـه امروز انها را در رده نهم جدول قرار داده اسـت.

 

شیرها در فینال فصل گذشته کوپا دل ری با نتیجه 4-0 مغلوب بارسلونا شدند، اما آن ها تیم کاتالونیا رابا تساوی 1-1 در اوت در لالیگا نگه داشتند.

فینال جام حذفی اسپانیا: اتلتیک بیلبائو مقابل بارسلونا

همان طور کـه گفته شد بارسلونا در مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا با نتیجه 3 بر 2 مغلوب رئال مادرید شد کـه پس از تساوی 1-1 مقابل گرانادا در لالیگا شکست خورد ودر رده ششم جدول قرار گرفت.

 

غول هاي‌ کاتالونیایی موفق ترین تیم تاریخ کوپا دل ری هستند کـه در 31 بار قهرمان جام حذفی شده اند و فصل 2021-2022 همان‌ گونه می تواند.

 

فصل مثبتی برای باشگاه تلقی شود اگر انها بتوانند کوپا دل ری را حفظ کنند و قهرمان جام حذفی شوند. لیگ اروپا و رسیدن بـه جمع چهار تیم برتر لالیگا.

 

شاگردان ژاوی فقط باید یک بازی را ببرند تا بتوانند در مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری این فصل حضور داشته باشند ودر تاریخ 5 ژانویه 2-1 مقابل لینارس دپورتیوو بـه پیروزی رسیدند.

 

بارسلونا از زمان روی کار آمدن ژاوی بـه عنوان سرمربی، نکات مثبت زیادی را نشان داده اسـت و انتظار می رود تا قبل از پایان پنجره نقل و انتقالات ژانویه تغییرات زیادی در باشگاه ایجاد شود و بازیکنانی کـه در زمستان امسال جدا می‌شوند و واقعاً می‌آیند.

 

بلوگرانا ژانویه رابا یک بازی لالیگا مقابل آلاوس در 23 ژانویه بـه اتمام می رساند ودر ابتدای ماه آینده از اتلتیکو مادرید قهرمان در نیوکمپ استقبال می کند.

فینال جام حذفی اسپانیا: اتلتیک بیلبائو مقابل بارسلونا

اخبار تیم

اتلتیک مجدداً Unai Nunez ؛ Unai Vencedor و Asier Villalibre را بـه دلیل مصدومیت برای مسابقه پنجشنبه کوپا دل ری با دارندگان غایب نخواهد کرد.

 

همچنین انتظار می رود کـه سرمربی تیم مارسلینو تغییراتی را در قوی ترین تیمش ایجاد کند، بـه‌طوری‌کـه بازیکنانی مانند جولن آگیررضابالا ؛ پرو نولاسکواین و نیکو سرانو احتمالاً از همان ابتدا فرصت‌هایي را در اختیار خواهند داشت.

 

نیکو ویلیامز در دور آخر دو گل مقابل مانچا رئال بـه ثمر رساند و باید یک شروع دیگر را نیز کسب کند، با ایناکی ویلیامز ؛ ایکر مونیاین و دنی گارسیا احتمالاً در بین بازیکنان تعویضی تیم میزبان حضور خواهند داشت.

 

در مورد بارسلونا، ساموئل اومتیتی ؛ اریک گارسیا و سرجی روبرتو بـه دلیل مصدومیت این مسابقه را از دست خواهند داد، در حالی کـه مارتین بریثوایت همان‌ گونه در مورد آمادگی تیم میهمان تردید دارد.

 

آنسو فاتی می تواند برای شروع بازی باشد، زیرا پس از مصدومیت از روی نیمکت مقابل رئال مادرید بازگشته اسـت، اما پدری احتمالاً یک‌بار دیگر در بین بازیکنان تعویضی حضور خواهد داشت.

 

نتو باید در صف یک نقطه بین چوب ها باشد، در حالی کـه نیکو گونزالس ؛ کلمنت لنگلت و اسکار مینگئزا همگی میتوانند بـه سمت کناری بچرخند.

 

اما ممفیس دیپای ممکن اسـت وادار شود یکبار دیگر با لوک خوش فرم یک نقطه روی نیمکت بپذیرد. دی یونگ با پشتیبانی از ورود فران تورس در ژانویه بـه طور بالفعل خط را رهبری می کند .

 

ترکیب احتمالی اتلتیک بیلبائو:

آگیررضابالا; الکس، ویویان، مارتینز، لکوئه؛ آن ویلیامز، نولاسکواین، وسگا، سرانو؛ آر گارسیا، برنگر

 

ترکیب احتمالی بارسلونا:

خالص; آلوز، مینگئزا، لنگلت، آلبا؛ نیکو، بوسکتس، اف دی یونگ؛ تورس، ال دی یونگ، فاطی

 

پیش بینی : اتلتیک بیلبائو 1-2 بارسلونا

دشوار اسـت دقیقاً بدانیم کـه چه چیزی در روز پنجشنبه باید انتظار داشت، زیرا هردو مدیر تغییراتی را نسبت بـه تیم هاي‌ اصلی معمول خود ایجاد خواهند کرد. با این حال، تیم بارسلونا پس از آسیب دیدگی بسیار قویتر بـه نظر میرسد، و ما دوست داریم کـه غول‌هاي‌ کاتالان راهی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها شوند.

 

اتلتیک بیلبائو اواخر روز پنجشنبه با یک گل وقت اضافه لوانته را 2-1 حذف کرد تا جواز حضور در فینال کوپا دل ری 2021 «جام پادشاهی اسپانیا» در ماه آینده را بگیرد.

 

نخستین بازی نیمه نهایی فوریه امسال در بیلبائو 1-1 بودو بازی برگشت در والنسیا ابتدا با همین نتیجه بـه اتمام رسید.

فینال جام حذفی اسپانیا: اتلتیک بیلبائو مقابل بارسلونا

اینستاگرام بارسلونا

راجر مارتی از لوانته نخستین خون خودرا در دقیقه 16 انجام داد، اما در دقیقه 29؛ رائول گارسیا، مهاجم اتلتیک بیلبائو، ضربه پنالتی تیمش رابا موفقیت تبدیل کرد و بازی را 1-1 بـه تساوی کشاند.

 

بازی بـه وقت اضافه کشیده شد و نیمه دوم با نتیجه 1-1 بـه اتمام رسید.

 

در دقیقه 112 الکس برنگر گل برتری اتلتیک بیلبائو را در خارج از محوطه بـه ثمر رساند.

 

بنابر این اتلتیک بیلبائو در مجموع 3-2 پیروز شد تا بـه فینال کوپا دل ری 2021 صعود کند.

 

اتلتیک بیلبائو در فینال 17 آوریل در ورزشگاه La Cartuja در سویا بـه مصاف بارسلونا خواهد رفت.

 

در اتفاقی عجیب، اتلتیک بیلبائو ماه آینده فینال کوپا دل ری 2020 را نیز برگزار خواهد کرد.

 

اتلتیک بیلبائو در 3 آوریل در ورزشگاه لاکارتوجا بـه مصاف رئال سوسیداد خواهد رفت تا جام 2020 را بـه دست آورد.

 

فینال فصل گذشته ابتدا قرار بود در 18 آوریل 2020 در سویا برگزار شود، اما همه ی گیر ویروس کرونا باعث بـه تعویق افتادن آن شد.

 

هردو فینال کوپا دل ری درسال 2020 و 2021 بـه دلیل شیوع ویروس کرونا پشت درهای بسته برگزار میشود.

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *