راهنمایی پیش بینی بازی اینتر و ونتزیا (سری آ ایتالیا، 2 بهمن)

راهنمایی پیش بینی بازی اینتر و ونتزیا (سری آ ایتالیا، 2 بهمن)

یک هفته درخشان در سن سیرو، اینترمیلان را برای دیدار از ونزیا در عصر شنبه آماده می کند، زیرا قهرمانان فعلی بـه دنبال کاهش فاصله بیشتر با تیم‌هاي‌ بالا هستند.راهنمایی پیش بینی بازی اینتر و ونتزیا را در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

پیروزی هاي‌ متوالی مقابل ناپولی صدرنشین و شاختار دونتسک، حریف لیگ قهرمانان، نراتزوری را قبل از برنامه پرتنش ماه دسامبر در وضعیت خوبی قرار داده اسـت، در حالی کـه میزبان آن ها در دو بازی آخر خود پیروز شده اند تا در جدول رده بندی سری آ صعود کنند.

 

پیش نمایش مسابقه

اینتر در حالی کـه برای نخستین بار از فصل 12-2011 در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قطعی شده اسـت – یکسال پس از آخرین باری کـه جایزه برتر اروپا را بردند – اینتر می تواند با سرنوشت خود برای بازگشت بـه لیگ آماده شود. روز مسابقه.

 

بعد از این کـه رئال مادرید در اواسط هفته شریف را شکست داد، پیروزی خانگی 2-0 نراتزوری مقابل شاختار دونتسک در نخستین بازی ابتدایی برای شاگردان سیمونه اینزاگی در میلان کافی بود.

 

در حالی کـه ادین ژکو در روز چهارشنبه در دبل بود، لائوتارو مارتینز ؛ شریک مهاجم او، در مسابقه جذاب آخر هفته گذشته با ناپولی، گل سوم را بـه ثمر رساند، قبل از ان اینتر با هفت امتیاز از همتایان جنوبی خود عقب بود.

 

پس از 90 دقیقه پرحادثه، قهرمانان با ثبت پیروزی 3-2 کـه انها را در رده سوم جدول نگه می دارد، نخستین ضربه را در امیدهای اسکودتوی ناپلی ها کـه قبلا شکست ناپذیر بود، ایجاد کردند.

 

کلید موفقیت آن ها یک حمله گسترده بوده اسـت، کـه در ماه هاي‌ ابتدایی مبارزات انتخاباتی بـه سختی روملو لوکاکو را از دست داده اند. در واقع، تنها بایرن مونیخ و لیورپول بیش از 32 گل اینتر در پنج لیگ برتر اروپایی در طول فصل 2021-2022 تا کنون گل زده اند.

راهنمایی پیش بینی بازی اینتر و ونتزیا «سری آ ایتالیا، 2 بهمن»

راهنمایی پیش بینی بازی اینتر و ونتزیا 

آن ها همچنین در هر 16 بازی اخیر خود در لیگ در خارج از خانه – با نرخی نزدیک بـه دو گل در هر بازی – گل زده اند کـه بهترین رکورد های قبلی آن ها دراین زمینه درسال 2002؛ 17 گل بوده اسـت، و 18 بازی درحدود 70 سال پیش.

 

بـه لطف حضور هوایی قابل توجهی کـه با ورود ژکو تقویت شده اسـت، اینتر بیشترین گل را در مسابقات قهرمانی مهم قاره نیز بـه ثبت رسانده اسـت.

 

بنابر این حریف معمولی آن ها در هفته آینده – آن ها پس از سفر بـه ونیز میزبان اسپزیا هستند – باید دراین بازی حضور داشته باشند. بهترین آن ها برای پیشگیري از بلیتز شدن اسـت.

 

نشانه‌هاي‌ قطعی احیای ونزیا در هفته‌هاي‌ اخیر همان‌ گونه دیده می شود، زیرا پس از بازگشت درخشان آن ها برای شکست دادن رم در ورزشگاه پیر لوئیجی پنزو قبل از تعطیلات بین‌ المللی، لاگوناری‌ها پس از بازگشت بـه سری آ دوباره برنده شدند.

 

تیم پائولو زانتی پس از کسب تنها یک امتیاز از سه بازی قبلی، اکنون 6 امتیاز از دو بازی آخر خود کسب کرده اسـت، زیرا آن ها آخر هفته گذشته بـه لطف گل حیاتی دیوید اوکرکه ؛ بولونیا را پشت سر گذاشتند .

 

مهاجم نیجریه‌اي، کـه اکنون چهار گل از 12 بازی اول خودرا از زمان امضای قرارداد در تابستان بـه ثمر رسانده اسـت. پیگیری ضربه قاطع خود در پیروزی رم.

 

اگر چه آرانچیونرووردی ها ممکن اسـت با یک نبرد یک فصل برای اجتناب از بازگشت بـه سری B روبه‌رو شوند، جایی کـه در بهار گذشته از پلی آف بیرون آمدند، انها اکنون این فرصت را دارند – هرچند بـه عنوان ضعیف در برابر قهرمانان فعلی – سه بازی پیاپی لیگ برتر را ببرند.

 

اولین بار از سال 1962

زانتی برای رسیدن بـه رویای شکست دادن اینتر و افزایش سه بازی بدون باخت اینتر، بـه نظرات بیشتری از مهاجمان خود نیاز دارد، با توجه بـه این کـه ونزیا هنوز میانگین کمتر از یک گل در هر بازی دارد.

 

مطمئناً در هفته هاي‌ آینده نیز راحت تر نخواهد شد، زیرا انها قبل از بازگشت کوپا ایتالیا در اواسط دسامبر، با آتالانتا، رقبای خود ورونا و یوونتوس دیدار خواهند کرد.

 

اخبار تیم

اگر چه هم استفان دی وریج مدافع هلندی و هم الکسیس سانچز مهاجم این هفته بـه دلیل مصدومیت همسترینگ درکنار زمین باقی میمانند، اما اینتر در غیر این صورت نگرانی هاي‌ کمی پیش از سفر بـه ونتو دارد.

 

انتظار می‌رود کـه آندره آ رانوکیا با سابقه طولانی مدت، جایگاه خودرا در خط دفاع مرکزی حفظ کند، زیرا دی وریج بـه بهبودی خود ادامه می‌دهد، بنابر این او باید بـه میلان اسکرینیار و الساندرو باستونی در سه خط دفاعی میهمان بپیوندد.

 

در بین یک برنامه بی امان، سیمونه اینزاگی ممکن اسـت کمی در خط هافبک و جلو حرکت کند، بنابر این دنزل دامفریز ؛ آرتورو ویدال و خواکین کوریا در بین بازیکنان تیمی خواهند بود کـه امیدوارند بـه ترکیب اول صعود کنند.

 

در همین حال، ونزیا اخیراً پس از مصدومیت از دنیس جانسن استقبال کرد و او میتواند از جلو شروع کند، در حالی کـه لوکا لزرینی ؛ دروازه‌بان ذخیره – کـه این هفته قراردادش رابا پنزو تمدید کرد – قصد دارد پس از اخراجش بـه نیمکت بازگردد.

 

بنابر این، فقط لوکا فیوردیلینو و مایکل سوبودا برای تیم میزبان کنار گذاشته میشوند، کـه احتمالاً تهدیدات اصلی دروازه‌هاي‌ دیوید اوکرکه و ماتیا آرامو را در خط حمله قرار میدهند.

راهنمایی پیش بینی بازی اینتر و ونتزیا «سری آ ایتالیا، 2 بهمن»

اینستاگرام اینتر

ترکیب اصلی احتمالی ونیز:

رومرو; Mazzocchi، Caldara، Ceccaroni، Haps; Vacca، Busio، Ampadu; آرامو; اوکرکه، جانسن

 

ترکیب احتمالی اینترمیلان:

هاندانوویچ; اسکرینیار، قورباغه، چوب; دامفریس، بارلا، بروزوویچ، دیمارکو؛ چالهان اوغلو; ژکو، مارتینز

 

پیش بینی: ونزیا 0-2 اینترمیلان

این چند روز پربار برای اینتر بوده اسـت، و اگر چه ممکن اسـت بازی‌ها در بحبوحه برنامه‌هاي‌ فشرده خسته‌کننده باشند، اما تیم عمیق انها دارای کیفیت کافی برای ایجاد تفاوت در برابر التیام ونزیا اسـت.

 

قهرمانان ممکن اسـت نیاز بـه استفاده کامل از قانون پنج تعویض برای بستن قرارداد داشته باشند، اما قرار اسـت تالاب رابا حداکثر امتیاز ترک کنند، زیرا تعقیب انها برای رهبران بـه سرعت ادامه دارد.

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *