راهنمایی پیش بینی بازی چلسی و تاتنهام (لیگ برتر انگلیس، 3 بهمن)

راهنمایی پیش بینی بازی چلسی و تاتنهام (لیگ برتر انگلیس، 3 بهمن)

راهنمایی پیش بینی بازی چلسی و تاتنهام «لیگ برتر انگلیس، 3 بهمن»

آندریاس کریستنسن بـه دلیل انزوای کووید-19 برای چلسی غایب بود. بازگشت اریک دایر پس از مصدومیت برای تاتنهام بازی چلسی و تاتنهام را از ساعت 16 بـه صورت زنده در اسکای اسپورت لیگ برتر و رویداد اصلی دنبال نمایید.راهنمایی پیش بینی بازی چلسی و تاتنهام «لیگ برتر انگلیس، 3 بهمن» را در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

شروع ساعت 16:30؛ لحظاتی پس از تمام وقت در وبسایت و برنامه Sky Sports، نکات برجسته را رایگان تماشا کنید

 

آندریاس کریستنسن بـه دلیل ادامه انزوای کووید-19؛ دیدار چلسی مقابل تاتنهام در استمفوردبریج در لیگ برتر را از دست خواهد داد.

 

Trevoh Chalobah پس از یک مشکل ران در حال بازگشت اسـت اما دیدار یکشنبه خیلی زود انجام می شود.

 

حداکثر سهام متفاوت اسـت. برای جزئیات بـه برگه شرط مراجعه کنید.شانس در معرض نوسان اسـت. T&C هاي‌ بیشتری اعمال می شود. 

ریس جیمز نیز پس از کشیدگی همسترینگ در مسیر بازگشت قرار دارد اما هنوز تا حدی از بازگشت بـه بازی فاصله دارد.

 

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام میگوید باید در بین صحبت‌ها در مورد صعود بـه جمع سه تیم برتر، آرام باشد، اما از شیوه‌اي کـه تیمش برای پیروزی می‌جنگد خوشحال اسـت.تاتنهام اریک دایر را پس از از دست دادن پنج بازی بـه دلیل مصدومیت در اختیار دارد.

 

 

هیونگ مین سون «عضلانی» هنوز غایب اسـت، اما کریستین رومرو ممکن اسـت برای نخستین بار از ماه نوامبر بـه این تیم بازگردد.

 

 

نحوه پیگیری

بازی چلسی و تاتنهام از ساعت 16 بـه صورت زنده از شبکه اسکای اسپورت لیگ برتر و مین ایونت پخش خواهد شد. شروع ساعت 16:30 مشتریان Sky Sports میتوانند کلیپ هاي‌ درون بازی را در وبلاگ مسابقه زنده در وبسایت و برنامه Sky Sports تماشا کنند.

 

نکات برجسته نیز در پلتفرم هاي‌ دیجیتال اسکای اسپورت و کانال یوتیوب Sky Sports Football بلافاصله پس از سوت پایان منتشر خواهد شد.

جونز پیش بینی می داند

توماس توخل یک بازیکن فوق‌العاده بـه لیگ برتر بوده اسـت: جذاب، عمیق‌اندیش و مهم‌تر از همه ی استاد سازمان‌دهی یک تیم. با این حال، تکنیک انحراف او برای سرزنش ضعف فعلی چلسی در مناطق حمله بـه دلیل خستگی، کمی کسل کننده شده اسـت.

 

دو ماه اسـت کـه از تماشای روند حملات چلسی لذت نمی‌برم و اگر نظرات اخیر توخل را بین خطوط بخوانید، او موافق اسـت.

 

در 11 بازی اخیر خود در لیگ برتر، چلسی بـه طور میانگین تنها 1.5 گل مورد انتظار در 90 دقیقه بـه ثمر رسانده اسـت – رقمی نسبتاً قوی اما برای تیمی کـه قرار اسـت منچسترسیتی و لیورپول را بـه چالش بکشد.

 

کـه هردو میانگین گلزنی 2.1 در 90 دقیقه را دارند. شانس هاي‌ ایجاد شده از بازی باز نیز برای چلسی بـه شدت رو بـه کاهش اسـت – دراین 11 بازی، چلسی تنها 8.4 شوت از بازی باز در هر 90 دقیقه داشته اسـت.

 

 

کـه یازدهمین تیم برتر در بین تمام تیم هاي‌ لیگ برتر اسـت. اسپرز با منچسترسیتی «13.4» در صدر این معیار خاص قرار دارد.

 

این عدم روانی در نواحی رو بـه جلو اسـت کـه باعث می شود تیم توخل در 8/13 با Sky Bet بسیار آسیب پذیر شود. چلسی از 13 بازی اخیر خود در لیگ برتر تنها 4 پیروزی کسب کرده اسـت ودر این مدت 20 امتیاز از دست داده اسـت.

 

ودر برابر رقیب تهاجمی جاری مانند تاتنهام کـه در هفت بازی اخیر خود میانگین 2.5 گل مورد انتظار در 90 دقیقه را بـه ثمر رسانده اسـت.

راهنمایی پیش بینی بازی چلسی و تاتنهام «لیگ برتر انگلیس، 3 بهمن»

ودر موفقیت شگفت‌انگیز 3-2 خود در لستر در روز چهارشنبه از همه ی جهات خطرناک بودند، چلسی بـه سادگی باید در زمین بازی بـه میدان برود. قیمت ها.

 

تعداد زیادی از شـما در حال حاضر بر سر من فریاد میزنید تا بـه این نکته اشاره کنید کـه چلسی از 31 بازی اخیر لیگ در خانه با اسپرز فقط یکی را باخته اسـت، 20 برد، ودر مجموع 3-0 در نیمه دوم جام کارابائو بـه اسانی پیروز شده اسـت.

 

-نهایی با این حال اسپرز در تساوی جام حذفی بـه پای خود شلیک کرد و با مرتکب اشتباهات اساسی بـه چلسی در راه خود کمک کرد و مهمتر از همه ی، ما میتوانیم 9/2 را دریک برد خارج از خانه در این جا کسب کنیم.

 

این قیمتی اسـت کـه فقط التماس میکند برای تیمی کـه چنین تهدیدی را در آینده حمل میکند و بی شک بهترین مهاجم فوتبال جهان هدایت می کند، خرید شود.

 

با توجه بـه این کـه خط دفاعی چلسی همان‌ گونه در بین بهترین‌هاي‌ لیگ برتر عمل میکند و اسپرز نمیتواند با این بازی فرار کند، خوشحالم کـه حریص هستم و با حمایت از مردان آنتونیو کونته برای پیروزی با یک گل در 7/1؛ قیمت را بالا میبرم.

 

پیش بینی امتیاز: 1-2

زاویه شرط بندی: برد تاتنهام با یک گل «7/1 با Sky Bet»

راهنمایی پیش بینی بازی چلسی و تاتنهام «لیگ برتر انگلیس، 3 بهمن»

هشت آمار

چلسی در 5 بازی از 6 بازی اخیر خود در لیگ مقابل اسپرز پیروز شده اسـت «1 تساوی» ودر این روند پنج بازی را بسته نگه داشته اسـت.

 

تاتنهام تنها یک برد از 31 بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ مقابل چلسی «10 برد 20 شکست» کسب کرده اسـت ودر آوریل 2018 با نتیجه 3-1 با سرمربی فعلی آنتونیو کونته، سرمربی آبی ها در ان روز پیروز شد.

 

تاتنهام در 13 بازی از 17 بازی خارج از خانه خود در همه ی رقابت ها مقابل قهرمان اروپا شکست خورده اسـت «2 برد 2 تساوی»؛ با این پیروزی ها در ناتینگهام فارست در نوامبر 1980 «3-0» و لیورپول در مارس 1985 «1-0».

 

چلسی پیش از این سه بازی مقابل تاتنهام در تمام رقابت‌هاي‌ فصل جاری کسب کرده اسـت، از جمله دو بار دراین ماه در نیمه‌نهایی جام EFL.

 

آخرین تیم لیگ برتری کـه دریک دوره چهار بازی مقابل یک رقیب را برد، منچسترسیتی در مقابل وستهام در فصل 14-2013 بود، در حالی کـه آخرین تیمی کـه در همان ماه سه بازی را مقابل رقیب برد، استون ویلا مقابل بلکبرن در ژانویه 2010 بود.

 

تاتنهام در هر یک از پنج دیدار اخیر خود با چلسی در تمامی رقابت‌ها موفق بـه گلزنی نشده اسـت.

 

با روند بدون گل آن ها مقابل آبی‌ها در حال حاضر 457 دقیقه از زمان حمله اریک لاملا در سپتامبر 2020. آن ها هرگز 6 بازی را بدون گل سپری نکرده‌اند. رقیب در تاریخ آن ها

راهنمایی پیش بینی بازی چلسی و تاتنهام «لیگ برتر انگلیس، 3 بهمن»

چلسی از 271 بازی دربی لندن در لیگ برتر 498 امتیاز کسب کرده اسـت و پیروزی در این جا باعث می شود کـه آن ها بـه نخستین تیمی تبدیل شوند کـه بـه 500 امتیاز در تاریخ این رقابت ها می‌رسد.

 

تاتنهام در دو دربی اخیر خود در لیگ برتر لندن پیروز شده اسـت و قبل از این 5 شکست متوالی داشته اسـت. انها آخرینبار در چنین بازی هایي بین فوریه و نوامبر 2018 برد طولانی تری داشتند .

 

چلسی هر یک از سه بازی خانگی اخیر خود در لیگ برتر را بـه تساوی کشیده اسـت – آن ها از زمان برگزاری 5 بازی تحت هدایت گاس هیدینک بین مارس و می 2016؛ 4 بازی را بدون پیروزی در استمفوردبریج دراین رقابت ها بـه اتمام نرسانده اند.

 

هیچ مربی اي کـه پیش از این هدایت چلسی را در لیگ برتر برعهده داشته باشد، مقابل آبی ها در استمفوردبریج دراین رقابت ها پیروز نشده اسـت «7 برد 13 شکست».

 

آنتونیو کونته، سرمربی اسپرز، هشتمین مربی متفاوتی خواهد بود کـه تلاش می کند، و هر سه تیم آخر در نخستین تلاش خود شکست می‌خورند «مورینیو، بنیتز، آنچلوتی».

 

هری کین، مهاجم تاتنهام، در 65 بازی دربی لیگ برتر لندن، 39 گل بـه ثمر رسانده اسـت و تنها پس از تیری آنری «43» در تاریخ این رقابت ها، دومین گل اسـت.

 

با این حال، او تنها یک‌بار در هفت بازی اخیر خود دراین لیگ موفق بـه گلزنی شده اسـت.

 

پیش نمایش لیگ برتر:

اسپرز کونته کد چلسی را می شکند؟ حرکت منچستریونایتد؟ واتفورد-نوریچ شش امتیازی

 

پادکست Essential Football زمانی کـه میزبان آلیس پایپر بـه شارلوت مارش و بن گراندز ملحق می شود، بازمی‌گردد تا دور جذاب دیگری از بازی‌هاي‌ لیگ برتر را مشاهده کنند کـه میتواند در هردو انتهای جدول پیامدهایی داشته باشد.

 

قسمت اول

پس از پیروزی دراماتیک و دیرهنگام آن ها در لستر، هیئت بررسی می کند کـه آیا تاتنهام آنتونیو کونته می تواند کد استمفوردبریج را شکست دهد و چلسی را بـه رقابت گسترده برای چهار تیم برتر بازگرداند.

 

قسمت دوم 

عصبانیت کریستیانو رونالدو سرخط خبرها را ربود، اما پس از بازگشت بـه برنتفورد، رالف رنگنیک و منچستریونایتد بـه اندازه کافی شتاب ایجاد کردند تا از شکنندگی وستهام کـه لیدز در معرض نمایش گذاشته بود، بهره ببرند و شانس خودرا در چهار تیم برتر افزایش دهند؟

 

به علاوه:

با برتری 11 امتیازی در قله، آیا من سیتی قهرمان می تواند از پس ساوتهمپتون بربیاید؟

 

قسمت سوم 

یک بازی شش امتیازی کهن الگوی سقوط، آخر هفته لیگ برتر رابا میزبانی واتفورد از نوریچ در روز جمعه آغاز می کند – اما کدام باشگاه بهترین موقعیت را برای بـه دست گرفتن ابتکار عمل دارد؟ بعلاوه: آیا دانکن فرگوسن برای دومین بار در سه سال گذشته وظیفه استقرار کشتی را دارد، آیا میتواند پیش از دیدار از استون ویلا استیون جرارد اورتون را گالوانیزه کند؟

 

یکی از بازی هاي‌ برجسته در تقویم لیگ برتر بعد از ظهر یکشنبه در استمفوردبریج برگزار می شود، زیرا چلسی از رقبای لندنی تاتنهام هاتسپور استقبال می کند .

 

آبی‌ها در حال حاضر با هشت امتیاز اختلاف نسبت بـه تاتنهام در رده پنجم جدول ؛ در رده سوم جدول قراردارند، اما تیم آنتونیو کونته چهار بازی مقابل میزبان دارد و تعدادی از بازی‌هاي‌ اخیر بـه تعویق افتاده اسـت.

 

پیش نمایش مسابقه

امیدهای چلسی برای حفظ قهرمانی دراین فصل در هفته‌هاي‌ اخیر از بین رفته اسـت و آبی‌ها تنها یکی از هفت بازی اخیر خود در لیگ برتر را بـه دست آورده‌اند و تنها سه امتیاز از چهار بازی اخیر خودرا در طول یک دوره ناامیدکننده کسب کرده‌اند.

 

آبی ها برای کسب امتیاز در تساوی 2-2 مقابل لیورپول در ابتدای ماه مبارزه کردند، اما در آخر هفته گذشته در لیگ یک باخت خسارت بار 1-0 بـه منچسترسیتی متحمل شدند و سپس با تساوی 1-1 توسط برایتون و برایتون متوقف شدند. هوو آلبیون در آمکس سه شنبه شب.

 

تیم توماس توخل اکنون در رده سوم جدول قرار دارد و با 12 امتیاز کمتر از منچسترسیتی صدر جدول اسـت کـه یک بازی کمتر دارد، در حالی کـه دارندگان جام ملت‌هاي‌ اروپا با تاتنهام در رده پنجم، کـه 4 بازی در پیش دارند، 8 امتیاز اختلاف دارند. موقعیت در لیگ قهرمانان اروپا چندان مطمئن نیست.

 

چلسی دراین ماه دو بار تاتنهام را شکست داده اسـت، هرچند، در نخستین بازی نیمه نهایی جام EFL در استمفورد بریج، قبل از پیروزی 1-0 در بازی معکوس در شمال لندن، پیروزی 2-0 را ثبت کرده اسـت.

 

آبی ها همچنین چهار بازی آخر خودرا مقابل اسپرز در تمام رقابت ها برده اند، از جمله موفقیت 3-0 در استادیوم تاتنهام هاتسپر در ماه سپتامبر، در حالی کـه آن ها از نوامبر 2018 برابر باشگاه لندن شمالی در لیگ برتر انگلیس شکست نخورده اند.

 

تاتنهام روز چهارشنبه دریک بازی باورنکردنی مقابل لسترسیتی قرار گرفت. شاگردان کونته تا دقیقه 95 بازی با نتیجه 2-1 شکست می‌خوردند، زمانی کـه استیون برگوین بازی را بـه تساوی کشاند ؛ قبل از این کـه ملی پوش هلندی در دقیقه 97 یک برنده برای پایتخت نشینان بـه دست آورد.

راهنمایی پیش بینی بازی چلسی و تاتنهام «لیگ برتر انگلیس، 3 بهمن»

موفقیت 3-2 باعث شد در 4 بازی آخر خود در لیگ برتر سه برد داشته باشند، در حالی کـه اسپرز از زمان حضور کونته بـه عنوان سرمربی همان‌ گونه در لیگ برتر انگلیس شکست نخورده اسـت و ایتالیایی 6 برد و سه تساوی از 9 بازی خود در لیگ را در رأس این تیم کسب کرد.

 

موقعیت تاتنهام در جدول با توجه بـه این کـه انها بازی هاي‌ زیادی برای جبران دارند بـه دلیل تعویق هاي‌ مرتبط با کووید-19 بسیار چشمگیرتر اسـت و تیم شمال لندن بسته بـه اتفاقی کـه بین منچستریونایتد و وستهم میوفتد ممکن اسـت آخر هفته را در رده چهارم بـه اتمام برساند.

 

کونته مطمئناً می داند کـه در استمفوردبریج چه انتظاری دارد، با این مربی 52 ساله کـه بین سال‌هاي‌ 2016 تا 2018 آبی‌ها را مدیریت کرد و یک قهرمانی در لیگ برتر و یک جام حذفی را بـه ارمغان آورد، و شکی نیست کـه او مصمم بـه پشت سر گذاشتن یک قهرمانی اسـت.

 

در باشگاه قدیمی خود این آخر هفته

اسپرز مطمئناً مشکلات خودرا دراین فصل داشته اسـت، اما کسب رتبه چهار تیم برتر باید بـه عنوان یک کمپین مثبت تلقی شود، در حالی کـه انها هنوز هم می‌توانند در جام حذفی دراین فصل بـه موفقیت دست یابند و رقیب برایتون در مرحله بعدی جام حذفی در شروع بازی اسـت. فوریه

 

اخبار تیم

چلسی با این خبر کـه تروور چالوبا و ریس جیمز هردو بـه تمرینات بازگشته‌اند پس از مصدومیت‌هاي‌ اخیر، تقویت شده اسـت، اما هیچ یک از بازیکنان این هفته برای انتخاب درنظر گرفته نمی شوند.

 

بن چیلول پس از عمل جراحی زانو تا پایان فصل غایب خواهد بود، در حالی کـه آندریاس کریستنسن «کووید-19» و ادوارد مندی «وظیفه بین‌ المللی» بازهم فرصت حضور در تیم میزبان را از دست خواهند داد.

 

توخل تصمیمات بزرگی برای انتخاب تیمش دارد و این احتمال وجوددارد کـه بازگشت بـه سه تیم دفاعی بتواند در را برای حضور مالانگ سار باز کند، در حالی کـه تیمو ورنر و متئو کواچیچ کـه در بازی مقابل تیمو ورنر جای گزین بودند. برایتون، ممکن اسـت در صف شروع نقش هاي‌ آخر هفته باشد.

راهنمایی پیش بینی بازی چلسی و تاتنهام «لیگ برتر انگلیس، 3 بهمن»

اینستاگرام تاتنهام

در مورد اسپرز، اریک دایر پس از مصدومیت بار دیگر برای انتخاب در معرض اسـت، اما سون هیونگ مین و کریستین رومرو تا پایان تعطیلات زمستانی غایب خواهند بود.

 

کونته اعتراف کرده اسـت کـه تیمش چند “مصدومیت تازه” دارد، اما نامی از آسیب‌دیدگان نشان نداده اسـت و این بازیکن ایتالیایی باید آمادگی تیمش را پس از بازی لستر محاسبه کند.

 

برگوین می تواند باوجود دو گل خود در برابر روباه‌ها، بازهم جایگاهی را در ترکیب یازدهم از دست بدهد، با لوکاس مورا کـه انتظار می رود درکنار هری کین در دو خط جلو حضور داشته باشد.

 

در حالی کـه در خط میانی پنج ممکن اسـت هری وینکز و الیور اسکیپ حضور داشته باشند. دایر همچنین باید بـه دفاع بازگردد و بـه طور بالفعل جای گزین یافت تانگانگا شود.

 

ترکیب اصلی احتمالی چلسی:

کپا; سار، سیلوا، رودیگر؛ آزپیلیکوئتا، کانته، کواچیچ، آلونسو؛ مانت، لوکاکو، ورنر

 

ترکیب احتمالی تاتنهام هاتسپر:

لوریس; سانچز، دیر، دیویس؛ امرسون، اسکیپ، وینکز، هاجبجرگ، رگیلون. کین، لوکاس

 

پیش بینی : چلسی 1-1 تاتنهام هاتسپر

این مسابقه بسیار سختی اسـت، چرا کـه چلسی در هفته هاي‌ اخیر برای پیروزی در بازی هاي‌ لیگ برتر تلاش می کند. در همین حال، تاتنهام تحت مدیریت کونته یک تیم بسیار التیام یافته اسـت و ما معتقدیم کـه میهمانان کیفیت کافی برای کسب سهمی از غنایم در استمفوردبریج این آخر هفته را خواهند داشت.

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *