فرم پیش بینی بازی ژاپن و عربستان سعودی (انتخابی جام جهانی – آسیا، 12 بهمن)

فرم پیش بینی بازی ژاپن و عربستان سعودی (انتخابی جام جهانی – آسیا، 12 بهمن)

فرم پیش بینی بازی ژاپن و عربستان سعودی «انتخابی جام جهانی – آسیا، 12 بهمن»

عربستان سعودی میتواند روز سه شنبه با پیروزی مقابل ژاپن در ورزشگاه سایتاما در سرزمین آفتاب طلوع،بلیت خودرا برای جام جهانی 2022 بـه دست آورد.شاهین‌هاي‌ سبز تا کنون در مقدماتی شکست نخورده‌اند و چهار امتیاز با آبی‌هاي‌ سامورایی فاصله دارند کـه چهار بازی متوالی را پس از شکست 1-0 مقابل سعودی‌ها در اکتبر بـه دست آورده‌اند.فرم پیش بینی بازی ژاپن و عربستان سعودی را در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

پیش نمایش مسابقه

در نخستین بازی مقدماتی سال جدید، هاجیمه موریاسو و تیم ژاپنی‌اش درست از جایی کـه درسال 2021 متوقف شدند، پس از 13 دقیقه در روز پنج‌شنبه مقابل چین بـه جلو رفتند، در حالی کـه دفاع انها بقیه کارها را انجام داد و رقبای اصلی خودرا از کار انداخت. کسب سومین کلین شیت متوالی در برد 2-0.

 

زمانی کـه آن ها میتوانند بـه برتری زودهنگام برسند، تیم سختی هستند کـه در 20 دقیقه ابتدایی بازی در سه بازی از چهار مسابقه مقدماتی قبلی خود بـه گل رسیده اند.

 

موریاسو و تیم در جام جهانی قبلی درس سختی در مورد عواقب راضی بودن آموختند، زیرا مردی کـه درسال 2018 بـه عنوان دستیار آکیرا نیشینو خدمت کرد، دید کـه تیمش در نیمه دوم برتری 2-0 را بـه بلژیک هدر داد و 3 سقوط کرد. -2 با سپاس از برنده نفس آخر از ناصر چادلی .

 

پس از ان شکست دلخراش، آبی‌هاي‌ سامورایی هرگز در نخستین گل خود شکست نخورده‌اند، ودر 23 بازی از 25 بازی خود کـه خون اول را بـه ثمر رسانده‌اند، فقط در مقابل اروگوئه «2-2» و اکوادور «1-1» در کوپا 2019 امتیاز کم کرده‌اند. ایالات امریکا

فرم پیش بینی بازی ژاپن و عربستان سعودی

همانگونه کـه انها جمع و جور و متشکل بـه نظر می‌رسند، همه ی چیز می‌تواند با عجله از بین برود، بـه خصوص وقتی می‌بینیم کـه استرالیا از پاشنه هاي‌ خود خفه می‌شود، فقط یک امتیاز پشت سر انها برای مقام دوم در ان گروه.

فرم پیش بینی بازی ژاپن و عربستان سعودی «انتخابی جام جهانی - آسیا، 12 بهمن»

از زمان واگذاری 1-0 بـه کلمبیا در مارس 2019؛ آن ها فقط یک شکست را در زمین خانگی متحمل شده اند، ودر دقیقه 88 در باخت 1-0 مقابل عمان در بازی افتتاحیه خود دراین مرحله مقدماتی ؛ ضربه دقیقه 88 را بـه عصام الصبحی واگذار کردند.

 

عربستان سعودی کـه در 12 بازی از 15 بازی مقدماتی خود در دور دوم و سوم، 12 برد در قطر بدست آورده و سه نتیجه دیگر برابر فلسطین «0-0»؛ یمن «2-2» و بیشتر تساوی بوده اسـت. اخیرا استرالیا «0-0».

فرم پیش بینی بازی ژاپن و عربستان سعودی

هروه رنارد ؛ سرمربی ؛ تجملات دوست‌داشتنی دارد کـه همتای ژاپنی‌اش نمیتواند بـه ان ببالد، زیرا کل تیم عربستانی در داخل کشور آسیای غربی حضور دارند و این آشنایی در بین بازیکنان مشهود اسـت.

 

این بازیکن 53 ساله فرانسوی بهترینها را از این تیم بـه ارمغان آورده و آن ها را بـه یک واحد منسجم تبدیل کرده اسـت، در حالی کـه کیفیت فردی انها خوش درخشیده اسـت.

 

این نسخه از The Green Falcons سریع و مستقیم اسـت، در عین حال بسیار جمع و جورتر و منضبط‌تر از زمانی اسـت کـه در زمان رئیس سابق خود، Bert van Marwijk ؛ کـه قبل از فینال 2018 از کار برکنار شده بود، بود.

 

وقتی تماشا می کنید کـه آن ها در طول بازی‌هایشان چقدر آرام و خونسرد هستند، باورش سخت اسـت کـه فقط سه بازیکن در ترکیب فعلی انتخاب شده برای این پنجره مقدماتی 30 سال یا بیشتر سن دارند.

 

آن ها در چهار بازی قبلی خود در مسابقات مقدماتی در زمین بازی را واگذار نکرده‌اند ودر این مدت 5-0 از رقیب خود پیشی گرفته‌اند.

 

اخبار تیم

جونیا ایتو ؛ هافبک گنک ؛ با سه گل دراین مرحله مقدماتی، رهبری سامورایی واریورز را پیشروی می‌کند، در هر سه بازی قبلی انها یک گل زده اسـت.

 

در حالی کـه یویا اوساکو با 10 گل، یک گل بیشتر از تاکومی مینامینو از لیورپول و یک گل بیشتر، بیشترین گل را برای این تیم در کل این رقابت ها داشته اسـت. یک نفر کمتر از کازوشی کیمورا برای هفتمین دوره تاریخ این تیم.

 

شویچی گوندا سه کلین شیت متوالی را در دروازه ژاپن حفظ کرده اسـت، در حالی کـه یوتو ناگاتومو ؛ مدافع تیم ؛ حضور آرامی در خط دفاعی داشته اسـت.

 

زیرا او با 132 بازی، دومین بازی بین المللی را برای تیم بزرگسالان انجام داده اسـت، کـه هنوز هم بـه خوبی بـه خط دفاعی بازگشته اسـت. رهبر تمام دوران یاسوهیتو اندو ؛ کـه 152 داشت.

 

دایزن مائدا ؛ مهاجم سلتیک ؛ روز پنجشنبه سومین بازی ملی خودرا برای تیم ملی انجام داد ودر دقیقه 58 جای گزین اوساکو شد و او همان‌ گونه بـه جستجوی نخستین گل ملی خود ادامه می‌دهد.

فرم پیش بینی بازی ژاپن و عربستان سعودی

فراس البورایکان، مهاجم عربستانی ؛ هفته گذشته در پیروزی 1-0 مقابل عمان تنها امتیاز را بـه دست آورد، زیرا او و صالح الشهری با 3 نفر در دور سوم مقدماتی این تیم را هدایت می‌کنند.

فرم پیش بینی بازی ژاپن و عربستان سعودی

در حالی کـه سالم الدوسری در مجموع 6 تیم را در اختیار دارد. در مسابقات مقدماتی 2022 خود کـه با الشهری مساوی اسـت.

 

محمد العویس کـه در اکتبر گذشته هر چهار تلاش ژاپنی ها را در هدف متوقف کرد، بازی قبلی خودرا با کلین شیت شروع کرد تا محمد الربیعی کـه در دو رویارویی قبلی عربستانی ها در دروازه قرار داشت. Socceroos و ویتنام را خالی کرد.

 

یاسر الشهرانی با 65 بازی ملی باتجربه ترین مدافع آنهاست و باهم تیمی خود در الهلال علی البلیحی درکنار پادشاه الغنام و عبدالله العامری از النصر همکاری خوبی در خط دفاعی ایجاد کرده اسـت.

فرم پیش بینی بازی ژاپن و عربستان سعودی «انتخابی جام جهانی - آسیا، 12 بهمن»

اینستاگرام تیم فوتبال عربستان سعودی

ترکیب احتمالی اولیه ژاپن:

گوندا، ساکای، ایتاکورا، اوئدا، ناگاتومو، اندو، ایتو، تاناکا، موریتا، کوبو، اوساکو

 

ترکیب اصلی احتمالی عربستان سعودی:

العویس; الغنم، الامری، البولیحی، الشهرانی; کنو، الخیبری; الحسن، الناجی، الدوسری; البوریکان

 

پیش بینی : ژاپن 1-0 عربستان

این‌ها دو تیم مساوی هستند کـه هردو میتوانند در پایان این دور بـه جام جهانی راه پیدا کنند، اما ما بـه جنگجویان سامورایی برتری جزئی میدهیم، در درجه اول بـه این دلیل کـه انها در مورد محدود کردن مقدار بازی کمی بهتر بوده اند. موقعیت هاي‌ گلزنی باکیفیت حریفان خود.

سعودی‌ها در 10 بازدید خود از سرزمین طلوع خورشید، 9 بار بـه ژاپنی‌ها باختند و با توجه بـه نزدیک بودن جدول رده‌بندی، انتظار دارند کمی فوریت بیشتری از سوی آبی سامورایی‌ها ببینند کـه تجملات برگزاری مسابقه را ندارند. کوسن کمی در میز، مانند شاهین هاي‌ عربی.

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *