فرم پیش بینی بازی‌های مایورکا و رايووايکانو

فرم پیش بینی بازی‌های مایورکا و رايووايکانو

فرم پیش بینی بازی‌های مایورکا و رايووايکانو

دو تیم بدون پیروزی در لیگ تاکنون درسال 2022 دریک چهارم نهایی کوپا دل ری عصر چهارشنبه بـه مصاف هم میروند کـه رایو وایکانو در ورزشگاه دو واکاس از مایورکا پذیرایی می‌کند.فرم پیش بینی بازی‌های مایورکا و رايووايکانو را در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

میزبان از ابتدای سال در جدول لالیگا سقوط کرده اسـت، اما در نیمه اول باقیمانده اسـت، در حالی کـه میهمان تنها یک پله بالاتر از منطقه سقوط قراردارند.

 

پیش نمایش مسابقه

باخت بـه اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو و همچنین تساوی 1-1 با رئال بتیس دراین بین باعث شده رایو وایکانو بـه رده هشتم جدول سقوط کند.

 

با این وجود، برای تیمی کـه بـه تازگی صعود کرده اسـت، یک کمپین خوب برای نخستین بار در رده اول باقی می‌ماند، کـه پس از دو سال حضور در دسته دوم در تابستان بـه لالیگا بازگشت.

 

موفقیت مربی آندونی ایراولا نیز بـه لیگ محدود نشده اسـت، این مربی 39 ساله همچنین الهام بخش مردانش برای اجرای جام حذفی چشمگیر دراین رقابت اسـت.

فرم پیش بینی بازی‌های مایورکا و رايووايکانو

لوس فرنجیروخوس در دور قبل بـه لطف گل‌هاي‌ سرجی گواردیولا در هردو نیمه، پیروزی 2-1 مقابل خیرونا را پشت سر گذاشت و برای نخستین بار در دو دهه اخیر جایگاه خودرا دریک هشتم نهایی ثبت کرد.

 

دویدن بـه مرحله یک چهارم نهایی درسال 2002 توسط رئال مادرید نیرومند بـه اتمام رسید، اما ایراولا شانس خودرا برای رسیدن بـه نیمه نهایی دراین موقعیت با دشمنی بـه مراتب سخت‌تر در انتظار خواهد داشت.

 

مایورکا اکنون با چهار شکست متوالی در لالیگا – از جمله شکست 2-0 مقابل لوانته – کـه منجر بـه سقوط آن ها در رده هفدهم جدول شده اسـت.

 

انها اکنون تنها یک مکان و دو امتیاز بالاتر از منطقه سقوط قراردارند ودر 13 بازی اخیر خود در لیگ تنها یک پیروزی نگران کننده دارند.

 

تیم لوئیز گارسیا – کـه فصل گذشته در لیگ سگوندا بـه مقام دوم رسید – برای نخستین بار از سال 2013 برای نخستین بار از سال 2013 بـه رقابت هاي‌ متوالی دراین سطح از فوتبال دست یافت و مهاجم سابق لیورپول باید راهی برای الهام بخشیدن بـه این باور بیابد. در تیم او اگر بخواهند اینکار را انجام دهند.

 

او شاید بتواند از مسابقات جام حذفی انها بـه عنوان الهام بخش استفاده کند، زیرا لوس برملونز برای نخستین بار از سال 2012 بـه لطف پیروزی نیرومند 2-1 مقابل اسپانیول در میانه جدول در دور آخر بـه یک چهارم نهایی رسیده اسـت.

 

با این حال، آن ها با تیمی بالاتر از جدول لیگ روبه‌رو خواهند شد کـه در دیدار قبلی خود در نوامبر 3-1 آن ها را شکست داد.

 

اخبار تیم

ایراولا برای آخرین بازی در کوپا دل ری در خیرونا تغییرات زیادی انجام داد، قبل از این کـه در آخرین بازی لیگ خود بـه ترکیب اصلی ثابت خود بازگردد.

 

با توجه بـه این کـه بازی با شکست بـه اتمام رسید، سرمربی ممکن اسـت بازیکنانی را کـه تیم را بـه این مرحله رسانده‌اند بازگرداند، کـه باعث میشود ماریو سوارز و سانتی کومسانا با هزینه استبان ساولجیچ و اسکار ترخو بـه ترکیب اصلی بازگردند .

 

اسکار والنتین هافبک نیز می تواند بازگردد کـه یک بازی محرومیت بـه دلیل 5 کارت زرد را پشت سر گذاشته اسـت.

 

در مورد مایورکا، دومینیک گریف پس از مثبت شدن آزمایش کووید-19 همان‌ گونه در تردید اسـت، در حالی کـه آنتونیو رایلو ممکن اسـت دوباره بـه دلیل مشکل مچ پا از دست برود.

 

گارسیا هنگام انتخاب بین شروع کننده هاي‌ معمولی لیگ و آنهایی کـه در جام حذفی قبلی تحت تأثیر قرار گرفتند، با معمای مشابهی روبه‌رو خواهد شد، زیرا رودریگو باتالیا برای باخت سنگین در ویارئال بـه مرکز زمین بازگشته اسـت.

فرم پیش بینی بازی‌های مایورکا و رايووايکانو

ترکیب احتمالی رایو وایکانو:

زیدان; بالیو، سوارز، کاتنا، گارسیا؛ Trejo، Ciss; Palazon، Comesana، Nteka; گواردیولا

 

ترکیب اصلی احتمالی مایورکا:

رومن; مافئو، روسو، سدلار، کاستا؛ باتاگلیا، رویز د گالارتا؛ دی. رودریگز، کوبا، سانچز; مراتع

 

پیش بینی : رایو وایکانو 2-1 مایورکا

این می تواند یک شب فوتبال هیجان‌انگیز باشد کـه هردو طرف احتمالاً تمام تلاش خودرا می کنند و تلاش می کنند نخستین نیمه‌نهایی کوپا دل ری را پس از مدت‌ها تضمین کنند. ما از میزبان حمایت میکنیم تا از برتری خانگی و فرم کمی بهتر آن ها نهایت استفاده را ببریم تا دراین مناسبت یک پیروزی کم را کسب کنیم.

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *