فرم پیش بینی بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید (لالیگا اسپانیا، 17 بهمن)

فرم پیش بینی بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید (لالیگا اسپانیا، 17 بهمن)

فرم پیش بینی بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید «لالیگا اسپانیا، 17 بهمن»

یکی از بازی هاي‌ برجسته در تقویم لالیگا بعدازظهر شنبه در نیوکمپ برگزار میشود زیرا بارسلونا برای یک بازی بزرگ در لیگ برتر فوتبال اسپانیا از اتلتیکو مادرید استقبال می‌کند.فرم پیش بینی بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید «لالیگا اسپانیا، 17 بهمن» را در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

بارسا در حال حاضر در رده سوم جدول قرار دارد و از نظر امتیازی با رئال مادرید رده دومی برابری میکند، در حالی کـه اتلتیکو در قله دو امتیاز اختلاف دارد زیرا رقابت برای عنوان قهرمانی برای آخرین متوالی خود پیش می رود.

 

پیش نمایش مسابقه

شکی نیست کـه بارسا دراین فصل مشکلات خودرا داشته اسـت، اما اگر آن ها بتوانند دوبل در لالیگا و کوپا دل ری باشند، یک فصل درخشان بـه حساب می‌آید.

 

یک جام در حال حاضر در کیف اسـت، با شکست 4-0 اتلتیک بیلبائو در فینال کوپا دل ری در اواسط آوریل، و آن ها اکنون می‌توانند تمام توجه خودرا روی پایان دادن بـه صدر جدول لالیگا معطوف کنند.

 

همان طور کـه گفته شد، تیم رونالد کومان در حال حاضر در رده سوم جدول قرار دارد، در امتیاز با رئال مادرید رده دوم و تنها دو امتیاز با اتلتیکو صدرنشین فاصله دارد.

فرم پیش بینی بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید «لالیگا اسپانیا، 17 بهمن»

یک برد برای بارسا در این جا انها را بـه قله می‌برد، اما اگر لوس بلانکوس یکشنبه شب موفق شود سویا رده چهارم را شکست دهد، رئال مادرید بالاتر از آن ها خواهد بود.

 

غول هاي‌ کاتالان در 29 آوریل در خانه 2-1 شکست خانگی را بـه گرانادا متحمل شدند کـه این نتیجه مانع از صعود انها بـه بالای جدول شد. با این حال، آن ها دفعه قبل بـه مسیرهای پیروزی بازگشتند و از والنسیا برگشتند و موفقیتی 3-2 در مستایا ثبت کردند.

 

لیونل مسی دریک عملکرد درخشان دو گل مقابل لوس چه گلزنی کرد و اگر بارسا موفق بـه کسب دو گل داخلی و امضای قرارداد جدید با آرژانتینی شود، پایان فصل خواهد بود.

فرم پیش بینی بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید «لالیگا اسپانیا، 17 بهمن»

بارسا در واقع بهترین رکورد خارج از خانه در لیگ برتر اسپانیا دراین فصل را دارد و از 17 بازی خود 37 امتیاز کسب کرده اسـت. آن ها همچنین در خانه نیرومند بوده اند و سومین رکورد برتر لالیگا را بـه خود اختصاص داده اند.

 

اما تیم کومان در 6 بازی از 17 بازی لیگ خود در نیوکمپ امتیازات را از دست داده اسـت.

 

شکست مقابل اتلتیکو بـه چالش قهرمانی بارسا پایان نمیدهد، اما انها را در موقعیت بسیار دشواری قرار میدهد، بـه خصوص با حضور رئال مادرید در تصویر. سویا بـه دلیل عملکرد عالی خودرا وارد میدان کرده بود، اما شاگردان جولن لوپتگی عصر دوشنبه در مقابل اتلتیک باختند.

فرم پیش بینی بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید «لالیگا اسپانیا، 17 بهمن»

شکست ناامیدکننده لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن، تیم کومان را در آستانه فصل نقل و انتقالات تابستانی با تفکرات زیادی روبرو کرده اسـت و باید دید با توجه بـه تأثیرات مالی شیوع کروناویروس، میزان سرمایه‌هاي‌ موجود در بازار آتی چقدر اسـت. .

 

با این حال، بارسا باید بـه سادگی روی این جا و اکنون تمرکز کند، و آن ها بـه دنبال این هستند کـه فصل 2020-21 خودرا با چهار پیروزی متوالی مقابل اتلتیکو، لوانته، سلتاویگو و ایبار بـه اتمام برسانند و امیدوارند کـه برای کسب عنوان کافی باشد. ترم گذشته را از دست داد

 

اتلتیکو برای کسب نخستین عنوان قهرمانی خود در لالیگا از فصل 2013-2014؛ زمانی کـه در نهایت با سه امتیاز اختلاف نسبت بـه بارسا در رده دوم و رئال مادرید رتبه سوم بـه اتمام رسید، تلاش میکند. مسابقه قرار اسـت اینبار حتی نزدیک‌تر باشد و بـه سادگی اهمیت مسابقه آخر هفته کم‌اهمیت نمی شود.

 

غول‌هاي‌ پایتخت برای دوره‌هاي‌ طولانی فصل، تاثیرگذارترین تیم لالیگا بوده‌اند، ودر مقطعی بـه نظر می رسید کـه با قهرمانی فرار کنند. ثابت نشده اسـت کـه اینطور نیست، اما پیروزی در نیوکمپ آن ها را در موقعیت بسیار قوی پیش از سه بازی آخر فصل خود قرار می دهد.

فرم پیش بینی بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید «لالیگا اسپانیا، 17 بهمن»

شاگردان دیگو سیمئونه پس از بازی آخر این هفته دو بازی خانگی دارند، بـه ترتیب در 12 و 16 می بـه مصاف رئال سوسیداد و اوساسونا میروند.

فرم پیش بینی بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید «لالیگا اسپانیا، 17 بهمن»

قبل از این کـه فصل را در 23 می در خارج از خانه مقابل رئال وایادولید بـه اتمام برسانند، کـه ممکن اسـت بـه امتیاز نیاز داشته باشد. دربخش باقی بماند.

 

اتلتیکو در 25 آوریل متحمل شکست 2-1 مقابل اتلتیک بیلبائو شد، اما انها موفق شدند با پیروزی 1-0 مقابل الچه در آخر هفته گذشته بـه مسیرهای پیروزی بازگردند.

 

با گل نیمه اول مارکوس یورنته نشان داد کـه این تفاوت دراین بازی بود. اتفاقی کـه در استادیوم مانوئل مارتینز والرو سخت و گیج کننده بود.

 

قرمز و سفیدها بـه سادگی در پایان سال 2020 و مراحل اولیه سال 2021 بـه خوبی بازی نمیکنند، اما با چهار بازی مانده بـه قله دو امتیاز فاصله دارند کـه یک شاهکار قابل توجه اسـت.

 

جای تعجب نیست کـه اتلتیکو دوباره بهترین رکورد دفاعی در لالیگا را دارد و تنها 22 بار در 34 بازی خود گل خورده اسـت، در حالی کـه انها با 61 گل پس از بارسا «80» دومین گلزن برتر لالیگا هستند.

فرم پیش بینی بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید «لالیگا اسپانیا، 17 بهمن»

لوئیس سوارز با زدن 19 گل در لالیگا ثابت کرده کـه خریدی الهام بخش اسـت و دیدن عملکرد این بازیکن ملی پوش اروگوئه اي در برابر باشگاهی کـه در ان موفقیت هاي‌ زیادی داشت، بسیار جذاب خواهد بود.

 

تیم سیمئونه با کسب 42 امتیاز از 17 بازی در واندا متروپولیتانو، بهترین رکورد خانگی دراین فصل لیگ را دارد، اما آن ها در 7 بازی از 17 بازی خارج از خانه خود امتیاز کم کرده اند و کسب نتایج مثبت در نیوکمپ برایشان مشکل اسـت.

 

این واقعیت کـه هیچ یک از این دو طرف در طول هفته در اروپا حضور نداشتند بـه این معنی اسـت کـه باید یک رقابت بسیار پر انرژی باشد.

 

اگر تیم زین الدین زیدان یکشنبه یکشنبه سویا را شکست دهد ؛ پیروزی برای هردو بسیار بزرگ خواهد بود، اما از قضا پیروزی برای بارسا، رئال مادرید را در موقعیت قطبی برای قهرمانی قرار می دهد.

 

اخبار تیم

وضعیت مصدومیت بارسا از زمان پیروزی مقابل والنسیا تغییری نکرده اسـت و مارتین بریثویت ؛ فیلیپه کوتینیو و آنسو فاتی همگی درکنار زمین هستند.

 

غول هاي‌ کاتالونیایی هیچ مشکل جدیدی در برابر لوس چی نداشتند، بـه این معنی کـه کومان باید تصمیمات زیادی بگیرد و هلندی چند ترکیب مختلف را دراین دوره انتخاب کرد.

 

رونالد آرائوخو می تواند بـه عنوان بخشی از سهاز اسکار مینگئزا رد شود، در حالی کـه ممکن اسـت سرجی روبرتو در پست بال سمت راست بـه سرجینو دست ترجیح داده شود

 

گریزمان قرار اسـت جایگاه خودرا درکنار مسی بـه عنوان بخشی از دو خط مقدم حفظ کند، بـه این معنی کـه انتظار می رود عثمان دمبله از روی نیمکت تیم میزبان شروع کند.

 

در مورد اتلتیکو، تیم سیمئونه در نیم فصل دوم با مصدومیت هاي‌ زیادی از بازیکنان کلیدی مواجه شده اسـت، اما تیم با ورود بـه آخرین بازی سالم بـه نظر میرسد.

فرم پیش بینی بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید «لالیگا اسپانیا، 17 بهمن»

رنان لودی تنها بازیکنی بود کـه آخرینبار بـه دلیل مشکل عضلانی مقابل الچه غایب بودو بعید اسـت کـه بازیکن برزیلی دراین دیدار ریکاوری کند، اما میهمان در غیر این صورت ترکیب کاملی را برای انتخاب دارند.

 

خوزه خیمنز بـه عنوان یک شک جزئی ظاهر شده بود، اما باید در معرض باشد، با ملی پوش اروگوئه اي کـه قرار اسـت بـه عنوان بخشی از سه خط دفاعی حضور داشته باشد.

 

در حالی کـه توماس لمار احتمالاً در میانه زمین با سائول نیگز و جفری کوندوگبیا شروع میکند و لوئیس سوارز بـه همراه آنخل خواهد بود. کوریا در حمله

فرم پیش بینی بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید «لالیگا اسپانیا، 17 بهمن»

اینستاگرام بارسلونا

ترکیب احتمالی بارسلونا:

تراشتگن; آرائوخو، پیکه، لنگلت؛ روبرتو، دی یونگ، بوسکتس، پدری، آلبا؛ مسی، گریزمان

 

ترکیب احتمالی اتلتیکو مادرید:

اوبلاک; ساویچ، گیمنز، زیبا. تریپیه، یورنته، کوکه، لمار، کاراسکو؛ سوارز، کوریا

 

سر به سر

بارسا و اتلتیکو در طول تاریخ 167 بار در لیگ بـه هم پیوسته اند و غول هاي‌ کاتالان با 75 پیروزی در مقایسه با 51 پیروزی اتلتیکو پیشتاز هستند.

 

امتیازات در تساوی 2-2 بـه اشتراک گذاشته شد، زمانی کـه دو تیم فصل گذشته در نیوکمپ شاخ زدند، اما اتلتیکو در اوایل این فصل در بازی معکوس در واندا متروپولیتانو، با تلاش یانیک کاراسکو در نیمه اول، پیروزی 1-0 را ثبت کرد. ثابت می‌کند کـه تفاوت بین دو طرف اسـت.

 

موفقیت اتلتیکو در لیگ در ماه نوامبر در واقع نخستین باری بود کـه انها از فوریه 2010 بارسا را ​​در لیگ برتر اسپانیا شکست دادند، کـه نشان دهنده برتری اخیر این تیم اسـت.

 

پیش بینی : بارسلونا 1-1 اتلتیکو مادرید

این امتیازها زمانی بـه اشتراک گذاشته شد کـه دو تیم فصل گذشته در نیوکمپ دست بـه کار شدند و ما بـه سختی میتوانیم از چیزی جز تساوی دراین بازی حمایت کنیم. هر دوی این مربیان برای اجتناب از شکست ناامید خواهند بود، کـه می تواند باعث ایجاد یک ماجرای سخت و بی‌نظیر شود، و ما نمی توانیم در این جا بـه یک تساوی کم امتیاز نگاه کنیم.

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *