فرم پیش بینی بازی لیدزیونایتد و تاتنهام (لیگ برتر انگلیس، 7 اسفند)

فرم پیش بینی بازی لیدزیونایتد و تاتنهام (لیگ برتر انگلیس، 7 اسفند)

فرم پیش بینی بازی لیدزیونایتد و تاتنهام «لیگ برتر انگلیس، 7 اسفند»

دو تیمی کـه بـه دنبال بازگشت از شکست‌هاي‌ ضعیف میانه هفته در لیگ برتر هستند، روز شنبه در الند رود شاخ خواهند زد، زیرا لیدز یونایتد میزبان تاتنهام هاتسپر اسـت.فرم پیش بینی بازی لیدزیونایتد و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس در تاریخ 7 اسفند از سایت سیگاری بت با برد حتمی انحام دهید.

 

لیورپول در اواسط هفته 6 گل بدون پاسخ مقابل سفیدپوشان بـه ثمر رساند، در حالی کـه تیم آنتونیو کونته نتوانست دروازه را در مقابل برنلی در شکست 1-0 باز کند.

 

پیش نمایش مسابقه

هیچ خجالت آور نیست کـه در قلعه آنفیلد بـه مقام دوم برسیم، اما نحوه تسلیم شدن تیم او مطمئناً مربوط بـه مارسلو بیلسا بود، زیرا سرمربی لیدز شاهد شکست 6-0 تیمش مقابل مرسیسایدرهای قهرمان قهرمانی بود.

 

محمد صلاح و سادیو مانه هردو در ان روز برای لیورپول دو گل زدند، در حالی کـه یکی از حرکات حیرت انگیز جوئل ماتیپ در نهایت بـه گل ختم شد و ویرجیل فن دایک آسان ترین ضربه سر خودرا بـه ثمر رساند تا یک پیروزی قاطع قرمزها را بـه اتمام برساند.

 

بیلسا پس از این رویارویی اعتراف کرد کـه خطر سقوط وی را نگران کرده اسـت، زیرا لیدز و دفاع نشتی آن ها اکنون در رده پانزدهم جدول رده بندی قراردارند – تنها سه امتیاز بالاتر از برنلی، کـه جهشی را تجربه کرده اسـت – با انجام دو بازی دیگر.

 

تعداد 56 گل دریافتی سفیدپوشان نشان دهنده بدترین رکورد دفاعی در لیگ برتر دراین دوره اسـت – با 16 گل از این تعداد در 4 بازی اخیر آن ها – و اکنون سه شکست متوالی برای این تیم ضعیف لیدز اسـت.

 

علاوه بر این، سه بازی از چهار بازی اخیر لیدز در لیگ برتر در الند رود با شکست بـه اتمام رسیده اسـت زیرا انها در تلاش برای کسب یک نتیجه غافلگیرکننده مقابل تاتنهام بودند، اما اعتماد بـه نفس مهمانان نیز در اواسط هفته ضربه بزرگی خورد.

فرم پیش بینی بازی لیدزیونایتد و تاتنهام «لیگ برتر انگلیس، 7 اسفند»

تمام چهار ماه طول کشید تا شکاف بین آنتونیو کونته و تاتنهام ظاهر شود و سرمربی سابق چلسی و اینترمیلان اشاره کرد کـه ماندن او ممکن اسـت پس از کنترل بر شکست 1-0 مقابل برنلی رده هجدهم طولانی نباشد. شب چهارشنبه.

فرم پیش بینی بازی لیدزیونایتد و تاتنهام «لیگ برتر انگلیس، 7 اسفند»

در حالی کـه تاتنهام تا حد زیادی در تلاش بود تا نیک پوپ را در حالی کـه هری کین تکان می‌داد روی چوب‌ها آزمایش کند، برنلی انعطاف‌پذیر ایستاد و جوایز خودرا بـه دست آورد زیرا بن می توانست کریستین رومرو را در هوا شکست دهد تا برنده را از روی ضربات نقطه‌اي جاش براونهیل بـه خانه برساند .

 

کونته پس از این شکست، چهره اي احساسی نشان داد – شکستی کـه اسپرز در رده هشتم رابا دو بازی در مقابل منچستریونایتد 7 امتیاز کمتر از مقام هاي‌ لیگ قهرمانان می‌برد – و اعتراف کرد کـه باشگاه باید در مورد آینده او “محاسبه” کند.

 

بسیار دشوار اسـت کـه ببینیم اسپرز باخت خودرا در لیگ برتر و قهرمان سری آ کاهش دهد، حتی اگر او اکنون 4 مورد از 5 بازی آخر خودرا در لیگ برتر با تاتنهام باخته اسـت، و فقط می‌توان از کونته ترسید. طرف در روز شنبه پاسخ نمی‌دهد.

 

علاوه بر این، اسپرز در دو دیدار اخیر خود در الند رود شکست خورده اسـت – 2-1 در جام حذفی 2012-13 قبل از شکست 3-1 لیگ فصل گذشته – اما انها با نتیجه 2-1 مقابل تیم بیلسا در شمال شکست خوردند. لندن در اوایل این فصل.

 

اخبار تیم

لیدز بدون خدمات پاتریک بامفورد ؛ کالوین فیلیپس ؛ لیام کوپر و سام گرین‌وود باقی میماند ؛ اما دیگو یورنته باید از ناحیه همسترینگ کـه باعث از دست دادن باخت لیورپول شد، بازگردد.

 

برخی پیش‌بینی کردند کـه یورنته در هر صورت با توجه بـه بازی ضعیف‌تر او مقابل منچستریونایتد کنار گذاشته می شود و رابین کخ از مصدومیت سر کـه در بازی مقابل شیاطین سرخ متحمل شده بود التیام یافت.

 

بنابر این، دست بیلسا در چندین زمینه وادار اسـت، اما رئیس سفیدپوشان باید بـه فکر بازگرداندن تایلر رابرتز و جیمی شکلتون بـه ترکیب XI باشد تا اوضاع را تازه کند.

 

در همین حال، اسپرز با خرید رودریگو بنتانکور در ژانویه ؛ کـه پس از تحمل یک سقوط نامناسب در شرایط سخت در برنلی، در نیمه وقت از زمین خارج شد و روز شنبه دراین بازی شرکت نخواهد کرد، نگرانی جدیدی را بـه وجود آورده اسـت.

 

سرخیو رگیلون بـه اندازه کافی برای یک نیمکت آماده بودو اکنون می‌توانست رایان سسنیون را جانشین کند، اما پیرلوئیجی گولینی بـه دلیل بیماری شک دارد، در حالی کـه الیور اسکیپ «کشاله ران» و یافت تانگانگا «زانو» در نبردهای سختی برای بهبودی از مصدومیت‌هاي‌ خود می‌جنگند.

 

کونته ممکن اسـت تصمیم بگیرد کـه لوکاس مورا را دوباره دراین هفته بـه تیم اول معرفی کند، و بـه نوبه خود بـه دژان کولوسفسکی اجازه میدهد تا در نقش مدافع کناری در حالی کـه امرسون رویال از کنار تیم خارج می شود، حرکت کند.

 

ترکیب احتمالی لیدز یونایتد:

مسلیه; آیلینگ، استرویک، یورنته، دالاس؛ کخ، فورشاو; رافینیا، رودریگو، هریسون؛ رابرتز

 

ترکیب احتمالی تاتنهام هاتسپر:

لوریس; رومرو، دیر، دیویس; کولوسفسکی، وینکز، هویجرگ، رگیلون؛ لوکاس، کین، پسر

فرم پیش بینی بازی لیدزیونایتد و تاتنهام «لیگ برتر انگلیس، 7 اسفند»

اینستاگرام تاتنهام

می گوییم: لیدز یونایتد 1-3 تاتنهام هاتسپر

لیدز نمی‌تواند بـه زودی از بازگشت بامفورد و فیلیپس بـه تیم استقبال کند، اما در حالی کـه دو ستاره کلیدی انگلیسی انها غایب هستند، اسپرز می‌تواند روز شنبه بـه خود اعتماد بـه نفس لازم را بدهد.

 

رویارویی با بدترین دفاع لیگ، موسیقی بـه گوش هری کین و سون هیونگ مین خواهد بود، کـه باید بـه کاهش فشار روی شانه هاي‌ کونته در جاده الند کمک کند.

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *