پیش بینی بازی پورتو و ژیل ویسنته (لیگ برتر پرتغال، 9 اسفند)

پیش بینی بازی پورتو و ژیل ویسنته (لیگ برتر پرتغال، 9 اسفند)

پیش بینی بازی پورتو و ژیل ویسنته «لیگ برتر پرتغال، 9 اسفند»

پیش بینی بازی پورتو و ژیل ویسنته ،پورتو پس از صعود بـه مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، بـه لیگ برتر بازگشته اسـت، جایی کـه روز یکشنبه در ورزشگاه دو دراگائو میزبان گیل ویسنته اسـت.گیلیستاها کـه از ابتدای سال شکست نخورده‌اند، بـه عنوان یکی از خوش فرم‌ترین تیم‌ها وارد بازی می شوند و بـه دنبال حفظ حریفان هستند.

 

پیش نمایش مسابقه

پورتو پس از پیروزی 2-1 در پرتغال، کار خودرا مقابل لاتزیو ایتالیا در بازی برگشت پنج شنبه گذشته انجام داد، زمانی کـه آن ها مدعی تساوی 2-2 برای صعود بـه مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا شدند.

 

مهدی طارمی و متئوس اوریبه پس از عقب افتادن از گل دقیقه 19 چیرو ایموبیله ؛ گلزنی کردند تا بازی را تغییر دهند تا این کـه دانیلو کاتالدی ؛ بازیکن تعویضی ؛ در دقیقه 94 کار را بـه تساوی بکشاند.

 

پورتو اکنون توجه خودرا بـه لیگ برتر معطوف کرده اسـت، جایی کـه آن ها در آخرین بازی خود با برتری 1-0 موریرنسه با ضربه دقیقه 40 اوانیلسون بـه پیروزی بازگشتند.

 

پیش از ان؛ مردان سرخیو کونسیکائو در 11 فوریه مقابل رقبا و قهرمان فعلی اسپورتینگ لیسبون بـه تساوی 2-2 دست یافتند کـه شاهد پایان بردهای 11 بازی آن ها بود.

 

پورتو با 63 امتیاز از 23 بازی، در حال حاضر در صدر جدول رده بندی لیگ برتر با شش امتیاز برتری نسبت بـه اسپورتینگ لیسبون رده دومی قرار دارد.

پیش بینی بازی پورتو و ژیل ویسنته «لیگ برتر پرتغال، 9 اسفند»

پیش بینی بازی پورتو و ژیل ویسنته

فرم خوب آن ها در لیگ بـه دلیل کار خوب انجام شده در هردو سمت زمین بوده اسـت، زیرا آن ها با تنها 15 گل خورده دومین رکورد دفاعی ضعیف را دارند، در حالی کـه آن ها 58 گل در حمله بـه ثمر رسانده اند.

 

در همین حال، ژیل ویسنته نتایج خوب خودرا در دفعه قبل حفظ کرد ودر ورزشگاه سیداد د بارسلو موفق شد با نتیجه 2-0 بر بلننسس پیروز شود.

 

پس از نیمه اول بدون حادثه، بازی در دقیقه 68 زمانی کـه خوان کالرو از بن بست خارج شد قبل از این کـه الدر سانتانا ؛ بازیکن تعویضی 10 دقیقه بعد از نتیجه مطمئن شود، زنده شد.

 

گیلیستاها اکنون در هر یک از هشت بازی اخیر خود شکست نخورده‌اند – طولانی‌ترین دوره بدون شکست انها از سال 2019 – کـه از باخت 3-0 دسامبر برابر اسپورتینگ لیسبون، 6 برد و دو تساوی کسب کرده‌اند.

 

التیام فرم تیم ریکاردو سوارس بـه عملکرد خوب انها در زمین مربوط می شود، جایی کـه آن ها 22 امتیاز از 11 بازی بـه دست آورده اند ودر 9 بازی متوالی شکست نخورده اند و بـه شکست 1-0 در سانتا کلارا در دور رفت ادامه می‌دهند. چهار لیگ برتر در 29 آگوست.

 

ژیل ویسنته با 40 امتیاز از 23 بازی، 4 امتیاز کمتر از براگا در رده چهارم و 10 امتیاز بالاتر از ویتوریا د گیمارش خارج از جایگاه لیگ کنفرانس، جایگاه خودرا در نیمه بالای جدول لیگ تقویت کرده اسـت.

 

اخبار تیم

پس از این کـه مدافع پرتغالی در بازی مقابل بنفیکا در 31 دسامبر از ناحیه پا آسیب دید، کونسیکائو همان‌ گونه نمیتواند از خدمات ویلسون منافا استفاده کند.

 

مارکو گروجیچ ؛ بازیکن سابق لیورپول نیز هیچ نقشی در بازی یکشنبه نخواهد داشت زیرا بـه دلیل دریافت دستورات راهپیمایی خود در برابر موریرنسه، یک بازی محروم شد.

 

مهدی طارمی با گل و پاس گل خود در میانه هفته، اکنون در 11 بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها 11 گل بـه ثمر رسانده اسـت و انتظار داریم کـه این بازیکن 29 ساله بار دیگر خط حمله را هدایت کند.

 

در همین حال، اندرو باید یک‌بار دیگر در دروازه گیلیساها شروع کند زیرا دروازه بان اول زیگا فرلیه پس از مصدومیت در بازی مقابل پورتیموننسه در 23 ژانویه بـه دوران حضور خود ادامه میدهد.

 

موریلو د سوزا نیز پس از مصدومیت تاندون آشیل در بازی مقابل بواویستا در 15 ژانویه، برای جذب ژیل ویسنته از میدان خارج شد.

 

میهمانان یکشنبه همچنین بـه غیبت هافبک برزیلی ژائو آفونسو کـه از آوریل گذشته بـه دلیل مصدومیت شدید دور از میادین بوده، بسنده میکنند.

 

ترکیب اصلی احتمالی پورتو:

D Costa; بی کاستا، پپه، امببا، سانوسی؛ ویتینها، اوریبه، اوتاویو، پپه؛ اوانیلسون، مارتینز

 

ترکیب احتمالی گیل ویسنته:

اندرو; کارلوس، کونا، فرناندس، تالوچا. کاروالیو، پدرینیو، فوجیموتو؛ لیوتی، کالرو، لینو

 

پیش بینی: پورتو 2-1 گیل ویسنته

بازی یکشنبه دو تیم از با فرم‌ترین تیم‌هاي‌ لیگ برتر پرتغال را بـه نمایش میگذارد و این یک ساعت هیجان‌انگیز می‌سازد. در حالی کـه ما انتظار داریم کـه گیلیستاس ها میزبان را بـه حداکثر برسانند، پیشبینی می کنیم پورتو با هر سه امتیاز با توجه بـه بازیکنان برتر و باتجربه تر بـه خود ببالد.

 

پورتیموننسه قصد دارد تا در روز یکشنبه در ورزشگاه دو اف سی ویزلا با ویزلا در دور 24 لیگ برتر بـه مصاف ویزلا برود تا بـه 9 بازی بدون برد خود پایان دهد.این دومین دیدار دو تیم دراین فصل پس از تقسیم غنائم دریک تساوی بدون گل در بازی برگشت ماه سپتامبر خواهد بود.

 

پیش بینی:  ویزلا 1-1 پورتیموننسه

با نگاهی بـه نتایج گذشته بین دو تیم، می توان انتظار داشت کـه در استادیوم دو اف سی ویزلا در روز یکشنبه یک بازی عجیب‌وغریب برگزار شود. ما پیش‌بینی میکنیم کـه ویتوریا د گیمارش تلاش‌هاي‌ میزبان را ناکام بگذارد و برای چهارمین تساوی در یورتمه مسابقات مقاومت کند.
شرکای اطلاعاتی ما کمتر از 2.5 گل را پیشبینی میکنند.

 

بنفیکا – گیمارش «یکشنبه، 18:00»

ویتوریا د گیمارش در دیدار با بنفیکا در ورزشگاه لیسبون و بنفیکا در روز یکشنبه بـه دنبال این اسـت کـه از سومین شکست در لیگ برتر پرهیز کند.

 

از سوی دیگر، آگویاس پس از تساوی هیجان‌انگیز لیگ اروپا مقابل آژاکس وارد بازی می شود و بـه دنبال تقویت این عملکرد و بازگشت بـه مسیرهای پیروزی اسـت.

 

پیش بینی: بنفیکا 2-1 ویتوریا د گیمارش

ویتوریا د گیمارش دراین فصل برای حضور در جاده‌ها با مشکل مواجه شده اسـت و تنها یک برد از 9 بازی اخیر خارج از خانه خود کسب کرده اسـت. در همین حال، بنفیکا در تاریخ این بازی کاملاً مسلط بوده اسـت و با توجه بـه فرم خوب فعلی انها، پیشبینی می کنیم کـه این روند ادامه یابد و As Aguias هر سه امتیاز را بدون آسیب بـه دست آورد.

 

استوریل – بواویستا «یکشنبه، 18:00»

در طی 9 بازی بدون برد، بواویستا بـه ورزشگاه آنتونیو کویمبرا دا موتا میرود تا در دور 24 لیگ برتر در روز یکشنبه بـه مصاف استوریل پرایا برود.

 

در همین حال، میزبان پس از پایان سه بازی بدون شکست خود در برابر اسپورتینگ لیسبون، بـه دنبال بازگشت سریع بـه مسیرهای پیروزی هستند.

پیش بینی بازی پورتو و ژیل ویسنته «لیگ برتر پرتغال، 9 اسفند»

پیش بینی: استوریل پرایا 1-2 بواویستا

 

بواویستا بدون برد در هر یک از 9 بازی آخر خود در همه ی رقابت ها، بـه بازی یکشنبه میرود و نیاز مبرمی بـه یک برد روحیه بخش دارد زیرا خطر سقوط بـه مکان هاي‌ سقوط را دارد. با این حال، ما پیش‌بینی میکنیم کـه ان‌ها از نمایش خوب خود در برابر بنفیکا امتیازات مثبت را دریافت کنند و هر سه امتیاز را مقابل تیمی کـه استوریل پرایا دست و پا می زند، بـه دست بیاورند.

 

پورتو – گیل ویسنته «یکشنبه، ساعت 20:30»

 

پورتو پس از صعود بـه مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، بـه لیگ برتر بازگشته اسـت، جایی کـه روز یکشنبه در ورزشگاه دو دراگائو میزبان گیل ویسنته اسـت.

 

گیلیستاها کـه از ابتدای سال شکست نخورده‌اند، بـه عنوان یکی از خوش فرم‌ترین تیم‌ها وارد بازی می شوند و بـه دنبال حفظ حریفان هستند.

 

پیش بینی: پورتو 2-1 گیل ویسنته

 

بازی یکشنبه دو تیم از با فرم‌ترین تیم‌هاي‌ لیگ برتر پرتغال را بـه نمایش می گذارد و این یک ساعت هیجان‌انگیز می‌سازد. در حالی کـه ما انتظار داریم کـه گیلیستاس ها میزبان را بـه حداکثر برسانند، پیشبینی می کنیم پورتو با هر سه امتیاز با توجه بـه بازیکنان برتر و باتجربه تر بـه خود ببالد.

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *