فرم پیش بینی بازی‌ پیتربور در مقابل منچسترسیتی

فرم پیش بینی بازی‌ پیتربور در مقابل منچسترسیتی

فرم پیش بینی بازی‌ پیتربور در مقابل منچسترسیتی

فوتبال داخلی این هفته در انگلیس ادامه دارد و پیتربورو یونایتد روز سه شنبه در پنجمین دور جام حذفی در ورزشگاه وستون هومز میزبان منچسترسیتی خواهد بود .فرم پیش بینی بازی‌ پیتربور در مقابل منچسترسیتی را در سایت سیگاری بت انحام دهد.

 

پیتربورو یونایتد در نخستین بازی خود در جام حذفی تیم لیگ دو بریستول روورز را 2-1 شکست داد. ان‌ها سپس با گل‌هاي‌ جو وارد و ریکی جید جونز، در دور بعد یک برد بالینی 2-0 مقابل کوئینز پارک رنجرز بـه دست آوردند.

 

میزبان در لیگ در فرم افتضاحی قرار دارد ودر لیگ قهرمانان قعرنشین اسـت. انها مقابل قدرتمندترین تیم کشور قرار گرفته اند و روز سه شنبه بـه دنبال حساب خوبی از خود خواهند بود.

 

منچسترسیتی در نخستین بازی خود در جام حذفی با نتیجه 4-1 سوئیندون تاون را شکست داد ودر مرحله بعد با همان امتیاز قهرمان چمپیونشیپ فولام را شکست داد.

 

شهرت دیرینه سیتیزن ها برای جلب مخالفان ضعیف تر در رقابت هاي‌ جام همان‌ گونه ادامه دارد و آن ها اکنون بـه دنبال ارائه یک عملکرد برتر دیگر در مسابقات هستند.

 

پیتربورو یونایتد و منچسترسیتی رودررو

تنها یک دیدار بین پیتربورو یونایتد و منچسترسیتی برگزار شده اسـت. دو تیم دراین مرحله از جام حذفی در فوریه 1981 بـه مصاف هم رفتند. لباس منچستر بازی را 1-0 برد.

 

راهنمای فرم یونایتد پیتربورو «همه ی مسابقات» : LLLDL

 

راهنمای فرم منچستر سیتی «همه ی مسابقات» : WLWWW

 

اخبار تیم پیتربورو یونایتد و منچستر سیتی

میزبان بدون جوئل رندال و ناتان تامپسون در روز سه‌شنبه خواهد بود زیرا این دو با مصدومیت روبه‌رو هستند.

 

مجروحان : جوئل راندال، ناتان تامپسون

 

مشکوک : هیچ

 

تعلیق شده : ندارد

فرم پیش بینی بازی‌ پیتربور در مقابل منچسترسیتی

شهر منچستر

کول پالمر 19 ساله از زمانی کـه در ژانویه مقابل سویندون تاون بـه میدان رفت، برای منچسترسیتی بازی نکرده اسـت.

 

این نوجوان بـه دلیل مصدومیت، بازی روز سه شنبه را از دست خواهد داد، در حالی کـه زک استفن، دروازه بان پشتیبان، با توجه بـه این کـه او پس از مصدومیت کمر التیام می‌یابد، تردیدی برای بازی اسـت.

 

مصدوم : کول پالمر

 

مشکوک : زک استفن

 

تعلیق شده : ندارد

 

پیتربورو یونایتد و منچسترسیتی پیش بینی یازده

پیتربورو یونایتد یازدهم پیش بینی شده «3-4-1-2» :

استیون بندا; جاش نایت، رونی ادواردز، فرانکی کنت؛ هریسون باروز، ریس براون،الیور نوربرن، جو وارد. Sammie Szmodics; کالوم مورتون، جک ماریوت

 

منچستر سیتی XI پیش بینی کرد «4-3-3» :

ادرسون مورائس; ژائو کانسلو، روبن دیاس، ناتان آکه، الکساندر زینچنکو؛ کوین دی بروین ؛ فرناندینیو، ایلکای گوندوگان؛ ریاض محرز، فیل فودن، جک گریلیش

 

پیش بینی پیتربورو یونایتد و منچسترسیتی

پیتربورو یونایتد شاید سخت ترین تیم رقابت ها را مساوی کرد ودر آستانه بازی در فرم ضعیفی قرار دارد. انها در 11 بازی بدون برد در لیگ هستند ودر 7 بازی از این بازی ها موفق بـه زدن گلی نشده اند.

 

از سوی دیگر، منچسترسیتی از 15 بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها تنها یکبار شکست خورده و 13 بار در ان دوره پیروز شده اسـت. رهبران لیگ برتر محبوبیت واضحی برای این بازی هستند و باید بـه اسانی در صدر قرار گیرند.

 

پیتربورو در مقابل منچسترسیتی:

پیش‌بینی‌ها، شانس‌ها و نحوه تماشا یا پخش زنده رایگان در جام حذفی 2021-2022 ایالات متحده منچسترسیتی سه شنبه دوم مارس برای پنجمین دوره جام حذفی 2021-2022 از پیتربورو دیدار خواهد کرد. در این جا می توانید

 

پیش‌نمایش، پیش‌بینی‌ها، شانس‌ها و نحوه تماشا یا پخش مستقیم ان را در ایالات متحده بیابید.

 

رحیم استرلینگ از منچسترسیتی

پیتربورو و منچسترسیتی این سه شنبه، 2 مارس در ورزشگاه وستون هومز در پنجمین دور جام حذفی 2021-2022 بـه مصاف یک دیگر خواهند رفت .

 

در این جا همه ی چیزهایی را کـه باید درباره این بازی بدانید، مانند پیش‌نمایش، داستان‌ها، پیش‌بینی‌ها، شانس‌ها و نحوه تماشا یا پخش زنده ان را پیدا خواهید کرد.

 

منچسترسیتی رهبران فعلی لیگ برتر هستند . برای لیگ قهرمانان اروپا ؛ انها بازی خودرا برای بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی در جاده 5-0 بردند.

 

این بدان معناست کـه “سیتیزن ها” در شرایط بسیار خوبی قراردارند و باید از این فرصت برای صعود بـه دور در بازی سهولت برای آن ها استفاده کنند.

 

در مورد پیتربورو، انها بـه دنبال یک شاهکار بزرگ خواهند بود، حتی بزرگ تر از دستاوردی کـه میدلزبورو در برابر منچستریونایتد بـه دست آورد .

 

زیرا آن ها آخرین جدول رده بندی لیگ قهرمانی فوتبال انگلیس «دسته دوم انگلیس پس از لیگ برتر انگلیس » هستند. لیگ » و برای سقوط نکردن بجنگید.

 

پیتربورو و منچستر سیتی: اطلاعات بازی

تاریخ: سه شنبه، 1 مارس 2022

زمان: 2:15 بعد از ظهر «ET»

مکان: استادیوم وستون هومز، پیتربورو، انگلستان

 

پیتربورو و منچستر سیتی: داستان

در تاریخ این دو حریف یک تقابل واحد را بین خود ثبت میکنند. این بازی برای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فصل 1980-1981 بودو با پیروزی 1-0 منچسترسیتی بـه اتمام رسید ؛ بنابر این آمار بین هردو در اختیار “سیتیزن ها” اسـت زیرا انها تنها بازی تاریخ را بردند.

فرم پیش بینی بازی‌ پیتربور در مقابل منچسترسیتی

نحوه تماشا یا پخش زنده بازی پیتربورو و منچستر سیتی در ایالات متحده

این بازی دور پنجم جام حذفی 2021/2022 یک پخش خواهد داشت. بازی پیتربورو «بـه دنبال بزرگ ترین شاهکار تاریخ خود» و منچسترسیتی را می توانید در ایالات متحده فقط از طریق ESPN + تماشا کنید.

 

پیتربورو مقابل منچستر سیتی: پیش بینی ها و شانس ها

Oddsmakers یک مورد علاقه برای این مسابقه دارند. این‌ها شانس هایي اسـت کـه طبق DraftKings وجوددارد: جای تعجب نیست کـه منچسترسیتی با شانس -1000 مورد علاقه اسـت، در حالی کـه پیتربورو +1900 دارد. قرعه کشی با پرداخت +1000 بـه اتمام میرسد.

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *