راهنما پیش بینی بازی منچستریونایتد و تاتنهام (لیگ برتر انگلیس)

راهنما پیش بینی بازی منچستریونایتد و تاتنهام (لیگ برتر انگلیس)

راهنما پیش بینی بازی منچستریونایتد و تاتنهام «لیگ برتر انگلیس»

 

رویارویی جذاب بین دو حریف چهار تیم برتر، عصر شنبه در اولدترافورد برگزار میشود، زیرا منچستریونایتد در لیگ برتر بـه مصاف تاتنهام هاتسپر می‌رود.راهنما پیش بینی بازی منچستریونایتد و تاتنهام را در سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

شیاطین سرخ در شکست 4-1 مقابل رقبای خود منچستر سیتی در آخرین بازی خود تکه تکه شدند، در حالی کـه تیم آنتونیو کونته با 5 گل بدون پاسخ از اورتون گذشت.

 

پیش نمایش مسابقه

اگر شکاف‌ها از قبل برای رنگنیک در منچستر یونایتد آشکار نبودند، مطمئناً اکنون هستند، زیرا در بحبوحه گزارش‌هاي‌ متعدد از نارضایتی در پشت صحنه، شیاطین سرخ در هفته گذشته در ورزشگاه اتحاد با نتیجه 4-1 شکست خوردند و شکست خوردند.

 

کوین دی بروین در گل تساوی جیدون سانچو بـه دو گل در هردو طرف کمک کرد- بدون این کـه ویکتور لیندلوف و هری مگوایر شکوه خودرا بپوشانند – و ریاض محرز دو تلاش خوب در 45 گل دوم اضافه کرد تا منچستریونایتد را بیشتر از پیش در لیگ قهرمانان شکست دهد.

 

شیاطین سرخ بـه رده چهارم جدول چسبیده بودند، اما اکنون با آرسنال تاول زده پیشی گرفته اند – کـه سه بازی دیگر را نیز در اختیار دارد.

 

اما پیروزی برای منچستریونایتد رتبه پنجم در این جا باعث می‌شود کـه انها قبل از توپچی ها بـه رده هاي‌ لیگ قهرمانان بازگردند. یک روزبعد بـه مصاف لسترسیتی میرود.

 

همچنین مسئله کوچکی در بازی برگشت حذفی لیگ قهرمانان اروپا با اتلتیکو مادرید وجوددارد، اما از آنجایی کـه اکنون نتوانسته اند هیچ یک از سه بازی آخر خودرا در همه ی تورنمنت ها ببرند، خوش بینی نمی‌تواند در حال حاضر در بین هواداران اولدترافورد زیاد باشد.

 

تیم رانگنیک می تواند با این واقعیت کـه چهار بازی پیاپی بدون شکست را در خانه در لیگ برتر پشت سر گذاشته اسـت – با دریافت تنها یک گل در ان بازی – کمی آرامش پیدا کند، اما ممکن اسـت در مقابل مردی با رکورد آلن شیرر بی‌فایده باشد. 

راهنما پیش بینی بازی منچستریونایتد و تاتنهام «لیگ برتر انگلیس، 21 اسفند»راهنما پیش بینی بازی منچستریونایتد و تاتنهام 

آنتونیو کونته نام اسـت، ناهماهنگی بازی اسـت. این مربی برنده لیگ برتر و سری آ، مجموعه اي از نتایج چشمگیر و بد در شمال لندن را زیر نظر داشت، اما تیم او برای حذف اورتون آخرینبار بـه دعوت دوم نیاز نداشت.

 

در منظره اي بسیار خوشایند برای همه ی طرفداران تاتنهام، هری کین با گلزنی هاي‌ 175 و 176 خود دراین رقابت ها از تیری هانری اسطوره آرسنال در جدول گلزنان لیگ برتر پیشی گرفت، در حالی کـه سون هیونگ مین ؛ سرخیو رگیلون و یک گل بـه خودی مایکل کین . همچنین در بازی 5-0 اسپرز نقش داشت.

 

تیم کونته پس از کسب پیروزی‌هاي‌ متوالی در لیگ برتر – همچنین با پشت سر گذاشتن چهار لیدز – دوباره بـه دنبال کسب رتبه در چهار تیم برتر اسـت و اسپرز می تواند با پیروزی در اولدترافورد بـه جمع چهار تیم برتر صعود کند، اما انها نیاز دارند. تا اینکار رابا اختلاف پنج گل انجام دهیم.

 

البته تاتنهام تجربه اخیر در برتری در چمن منچستر را دارد و آن ها عادت کرده اند از ابتدای سال برنده یکی پس از ان خارج از خانه ببازند، کـه بعد از شکست مقابل میدلزبورو در جام حذفی پیش از این برای انها نوید خوبی اسـت. این ماه.

 

منچستریونایتد بـه پیروزی 3-0 در زمین اسپرز در بازی اي کـه نونو اسپیریتو سانتو را در اوایل فصل بـه قیمت تمام کرد، بـه پیروزی رسید.

 

اما ژوزه مورینیو با پیروزی 6-1 در اولدترافورد فصل گذشته و بازی اخیر تاتنهام باعث شرمساری تیم سابقش شد. رگه داغ جلوی دروازه بـه این معنی اسـت کـه چنین امتیاز شگفت انگیزی در این جا کاملاً فراتر از قلمرو امکان نیست.

 

اخبار تیم

منچستریونایتد قبل از شکست دربی، کریستیانو رونالدو را بـه دلیل مشکل لگن از دست داد، اما رانگنیک امیدوار اسـت کـه این بازیکن 37 ساله بتواند درکنار ادینسون کاوانی «کشاله ران» بـه این جا بازگردد.

 

رافائل واران نیز پس از کووید-19 بـه تمرینات بازگشته اسـت و می تواند بـه خط دفاع بازگردد، اگر چه لوک شاو بـه موقع از بیماری خود التیام نمی‌یابد و اسکات مک تومینای بـه دلیل مشکل ساق پا از دست می‌دهد.

 

فقدان احتمالی گزینه‌هاي‌ تهاجمی ممکن اسـت باعث شود مارکوس راشفورد پس از آزمایش شکست خورده برونو فرناندز در اتحاد، بـه ترکیب اول بازگردد، در حالی کـه نارضایتی دیوگو دالوت بـه دنبال فراخواندن آرون وان بیساکا اسـت.

 

در همین حال، تاتنهام در جریان پیروزی اورتون، رایان سسنیون را بـه دلیل یک مشکل عضلانی در نیمه دوم از دست داد، در حالی کـه رگیلون با گلزنی در کمتر از یک دقیقه در زمین روز دوشنبه آماده جانشینی بود.

 

غلبه بر مصدومیت الیور اسکیپ و یافت تانگانگا برای این زوج دشوار اسـت و کونته بـه بخش دکتری اسپرز صعود سهولت نداده اسـت زیرا این دو در حال آماده شدن برای از دست دادن دوباره هستند.

 

بعید اسـت کـه کونته در هر صورت تغییرات زیادی را در یازده نفر خود درنظر بگیرد، زیرا مت دوهرتی دوباره قدرتمند شده، امرسون رویال را بار دیگر از تیم دور نگه می دارد .

راهنما پیش بینی بازی منچستریونایتد و تاتنهام «لیگ برتر انگلیس، 21 اسفند»

ترکیب احتمالی منچستریونایتد:

دخیا; دالوت، واران، مگوایر، تلس؛ پوگبا، فرد؛ سانچو، فرناندز، الانگا؛ رونالدو

 

ترکیب احتمالی تاتنهام هاتسپر:

لوریس; رومرو، دیر، دیویس؛ Doherty، Hojbjerg، Bentancur، Reguilon; کولوسفسکی، کین، پسر

 

می گوییم: منچستریونایتد 1-1 تاتنهام هاتسپر

تاتنهام هنوز هم می تواند تحت نظر کونته از نظر دفاعی مشکوک باشد، اما با توجه بـه این کـه رونالدو و کاوانی بـه تازگی بـه آمادگی جسمانی خود بازگشته اند، تیم رانگنیک می تواند در برابر خودرو ضد حمله لیلی وایتز مبارزه کند.

 

بـه دست آوردن مجموعه اي از بردها برای اسپرز چالش برانگیز بوده اسـت، اما با توجه بـه این کـه منچستریونایتد در هفته هاي‌ اخیر بـه خوبی دروازه اولدترافورد را بسته نگه داشته اسـت، ما فقط می‌توانیم یک تساوی کم امتیاز را تصور کنیم کـه نتیجه اي نخواهد داشت. برای هر یک از مدیران بسیار خوب اسـت.

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *