فرم پیش بینی بازی چلسی و کریستال پالاس (جام حذفی انگلیس، 28 فروردین)

فرم پیش بینی بازی چلسی و کریستال پالاس (جام حذفی انگلیس، 28 فروردین)

فرم پیش بینی بازی چلسی و کریستال پالاس «جام حذفی انگلیس، 28 فروردین»

 

فرم پیش بینی بازی چلسی و کریستال پالاس در پشت یک شب دیدنی اما دلخراش در لیگ قهرمانان اروپا، چلسی قصد دارد یک قدم به افتخار جام حذفی نزدیک شود، زمانی که کریستال پالاس منتظر انها برای نیمه نهایی یکشنبه در ورزشگاه ومبلی است.

 

دو باشگاه لندنی برای شانس دیدار با لیورپول یا منچسترسیتی در این رویداد نمایشی رقابت می‌کنند و سرنوشت سایر فینالیست ها 24 ساعت مانده به دربی پایتخت مشخص میشود.

 

پیش نمایش مسابقه

رئال مادرید پس از کنار گذاشتن پاری سن ژرمن از تورنمنت، ظاهراً خود را به عنوان پادشاه بازگشتی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا تثبیت کرده بود، اما کارلو آنچلوتی قبل از این که یک فرانسوی خاص به میدان بیاید، در آستانه سقوط شرم آور در برابر تیم سابقش قرار داشت.

 

در حالی که تیم توماس توخل سه گل به خودی خود در برابر رئال مادرید در برنابئو به ثمر رساند و نزدیک بود به اولین تیم انگلیسی تبدیل شود.

 

که با حداقل دو گل در زمین مادرید پیروز میشود، توپ لذت بخش لوکا مودریچ برای رودریگو به والی. وقت اضافه اجباری خانگی قبل از آن بازیکن کریم بنزما یکبار دیگر راهی خانه شد تا قلب آبی ها را بشکند.

 

دفاع از تاج اروپایی انها ممکن است به اتمام رسیده باشد، اما تیم توخل برای دوره‌های‌ زیادی بر رئال مادرید تسلط داشت و این حرکت را تا نیمه‌نهایی یکشنبه پیش خواهد برد، زیرا انها برای سومین فصل متوالی تلاش میکنند به فینال جام حذفی برسند.

 

چلسی مجبور شد در سال‌های‌ 2020 و 2021 مدال‌های‌ نایب قهرمانی کسب کند، اما انها راه خود را از چسترفیلد، پلیموث آرگیل، لوتون تاون و میدلزبرو عبور دادند تا به ومبلی برسند، البته تنها با یک کلین شیت مقابل حریفان لیگ پایین‌تر خود. .

فرم پیش بینی بازی چلسی و کریستال پالاس

از زمان شکست در فینال جام حذفی انگلیس مقابل لیورپول، چلسی موفق به گلزنی نشده است، و به نظر می رسد آبی ها از آن سانحه موقت در ابتدای ماه خلاص شده اند.

 

بنابراین ضربه زدن به نهمین عنوان قهرمانی جام حذفی کاملاً در دسترس است. مناظر آنهاست، اما نفر مقابل توخل یک یا دو چیز در مورد موفقیت در رقابت های‌ معتبر می داند.

 

در 21 مه 2005، پاتریک ویرا برای آخرین بار به عنوان بازیکن آرسنال به توپ ضربه زد و ضربه نقطه‌ای عالی او، آرسنال را به قیمت منچستریونایتد به جام حذفی رساند – چهارمین و آخرین مدال او در این رقابت‌ها. با توپچی ها

 

تیم کریستال پالاس 45 ساله که اکنون به دنبال کسب افتخار به عنوان سرمربی است، در هفته‌های‌ اخیر با انبوهی از نمایش‌های‌ قدرتمند چشم‌ها را به خود جلب کرده است.

 

منچسترسیتی و آرسنال به خوبی از قدرت عقاب‌ها آگاه هستند – اما شکست هفته گذشته مقابل این تیم لسترسیتی نشان داد که هنوز تا محصول نهایی فاصله دارد.

 

میلوال، هارتلپول یونایتد، استوک سیتی و اورتون همگی توسط پالاس از جام حذفی این فصل حذف شده‌اند – که در تمام این بازی‌ها حداقل دو گل به ثمر رسانده‌اند و در مجموع فقط دو گل دریافت کرده‌اند – اما آنها تنها تیمی هستند که در رقابت‌ها باقی مانده‌اند. که در حال حاضر جام حذفی را در کابینه خود ندارند.

فرم پیش بینی بازی چلسی و کریستال پالاس

عقاب‌ها در فینال 1990 به منچستریونایتد رفتند قبل از این که بار دیگر در سال 2016 به برتری شیاطین سرخ سقوط کنند، اما قبل از باخت اخیر مقابل لستر هفت بازی متوالی بدون شکست را پشت سر گذاشتند – یک دوره درخشان که شامل 4 بازی متوالی بود. کلین شیت در برابر مخالفت های‌ سرسخت

 

چلسی در ماه فوریه مجبور شد برای پیروزی 1-0 خود در سلهورست پارک تلاش کند، اما این پیروزی باریک نشان دهنده نهمین پیروزی آبی ها در این بازی بود و انها هیچ روحیه ای برای قربانی شدن در اتحادیه فوتبال بعدی ندارند. شوک جام بعد از درد دل اروپاییشان.

 

اخبار تیم

سمت چپ چلسی در غیاب بن چیلول و کالوم هادسون-اودوی – که دومی اکنون ممکن است هفته ها طول بکشد تا پس از مشکل آشیل بهبود یابد – اندکی تحلیل رفته است در حالی که روملو لوکاکو با درد در همان ناحیه دست و پنجه نرم میکند.

 

این بازیکن بلژیکی با این تیم به مادرید سفر نکرد اما اکنون به تمرینات بازگشته است، در حالی که راس بارکلی از بیماری بهبود یافته است اما هرگز قرار نبود در ومبلی شروع کند.

 

سزار آزپیلیکوئتا به سرعت پس از کووید-19 بهبود پیدا کرد و در برنابئو نیمکت نشین شد و اکنون می تواند به زور به کنار روبن لوفتوس چیک بازگردد ، و تیمو ورنر باید پس از دو نمایش قدرتمند در قاره، جایگاه خود را در خط حمله حفظ کند. در داخل کشور

 

در همین حال، پس از این که باشگاه مادر این هافبک درخواست اجازه حضور او در نیمه نهایی را رد کرد، پالاس این آخر هفته کانر گالاگر را در اختیار نخواهد داشت و جای او در موتورخانه باید توسط جیمز مک آرتور پر شود .

 

تاریک میچل ، مدافع چپ، در باخت مقابل لستر به دلیل آسیب دیدگی ساق پا از زمین خارج شد، اما انتظار میرود که این مشکل به موقع برای شروع در ومبلی برطرف شود، در حالی که مایکل اولیس شانس زیادی برای بهبودی به موقع از مشکل پای خود دارد. تیم را نیز بسازید.

 

در صورتی که ویل هیوز بتواند از یک ضربه برگردد، ناتان فرگوسن تنها غایب مصدومیت ایگلز در نیمه نهایی خواهد بود، اما ویرا ممکن است از خطر اولیس در سوت اول اجتناب کند در حالی که جوردن آیو کاملاً آماده به میدان میرود.

 

ترکیب اصلی احتمالی چلسی:

مندی; آزپیلیکوئتا، سیلوا، رودیگر؛ جیمز، کواچیچ، کانته، آلونسو؛ ماونت، ورنر؛ هاورتز

 

ترکیب احتمالی کریستال پالاس:

گوایتا; کلاین، اندرسن، گوهی، میچل؛ مک آرتور، کویاته، شلوپ؛ آیو، ماتتا، زاها

 

می گوییم: چلسی 3-1 کریستال پالاس

با 6 شکست از ساوتهمپتون و سه پشت سر گذاشتن رئال مادرید، شانس چلسی برای بازی پر گل در اینجا نسبتاً بالا به نظر میرسد، و تیم توخل انگیزه بیشتری برای کسب افتخار در جام حذفی دارد، با امیدهای انها برای قهرمانی پشت سر هم در اروپا که اکنون در اروپا مرده است. آب.

 

پالاس با انبوهی از گزینه های‌ هجومی خود می تواند هر دفاعی را به دردسر بیندازد، اما غیبت گالاگر ضربه تلخی هم برای بازیکن و هم برای سرمربی است، و ما فقط می توانیم تصور کنیم که یک تیم برافروخته چلسی در حال رزرو بلیط نهایی خود است.

پیش بینی بازی چلسی و کریستال پالاس «جام حذفی انگلیس، 28 فروردین»

اخبار نیمه نهایی جام حذفی: چلسی در دیدار دربی توسط کریستال پالاس تا آخر پیش برود

در دومین مرحله نیمه نهایی جام حذفی، چلسی برنده هشت بار رقابت ها، روز یکشنبه در ومبلی، رقیب لندنی کریستال پالاس، با آزمایش سخت اعتبار خود روبرو میشود.

 

ویلفرد زاها ستاره مرد کریستال پالاس

دفاع چلسی از عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا در اواسط هفته با شکست دلخراش رئال مادرید به اتمام رسید و جام حذفی نشان دهنده تنها شانس آنها در این فصل است.

 

آبی‌ها 12 امتیاز نسبت به منچسترسیتی صدر لیگ برتر فاصله دارند، اما فصلی که با وعده‌های‌ زیادی آغاز شد را می‌توان با موفقیت در قدیمی‌ترین رقابت‌های‌ جام حذفی نجات داد.

 

کریستال پالاس سفر کوتاهی به ورزشگاه ومبلی انجام می دهد تا دومین فینال جام حذفی خود را در هفت سال گذشته رزرو کند.

 

پاتریک ویرا ، اسطوره لیگ برتر و سرمربی ایگلز از زمان ورودش به جنوب لندن در تابستان گذشته، پس از جدایی روی هاجسون، فاش شده است.

 

این بازیکن فرانسوی در اولین فصل خود یک قدم تا فینال جام حذفی فاصله دارد و همچنین قصد دارد دومین سرمربی پالاس در دهه گذشته باشد که این باشگاه را به نیمه اول لیگ برتر هدایت می کند.

 

شکست 2-1 مقابل لسترسیتی در ورزشگاه کینگ پاور در آخرین بار به 7 بازی بدون شکست پالاس در تمامی رقابت ها پایان داد.

 

زمان : یکشنبه 17 آوریل 2022 «16:30 BST»

 

مکان : استادیوم ومبلی

 

نحوه تماشا : ITV، STV و UTV

 

داور بازی چلسی و کریستال پالاس کیست؟

آنتونی تیلور هدایت نیمه نهایی جام حذفی را برعهده گرفت آنتونی تیلور یکشنبه در استادیوم ومبلی در مرکز صحنه خواهد بود.

 

آخرین بازی او به عنوان سرمربی، تساوی 2-2 بین منچسترسیتی رهبر و لیورپول رقیب عنوان قهرمانی در ورزشگاه اتحاد بود.آخرین کارت قرمز او در 28 دسامبر سال گذشته در تساوی 1-1 بین ساوتهمپتون و تاتنهام به محمد سالیسو نشان داده شد.

 

بازی های‌ داوری آنتونی تیلور «در تمامی مسابقات» در فصل 2021/22 : بازی 38، کارت زرد 149، کارت قرمز 6.

داور : آنتونی تیلور

 

کمک داوران : گری بسویک و آدام نون

 

داور چهارم : دیوید کوت

 

دستیار رزرو : نیک هاپتون

 

VAR : جان بروکس

 

آوار: دنیل روباتان

 

فرم اخیر

بازگشت میسون مانت در میان گل های‌ چلسی

 

چلسی پس از شکست شگفت‌انگیز 4-1 مقابل برنتفورد در استمفورد بریج با شکست 6-0 ساوتهمپتون در سنت ماری به خوبی به اتمام رسید.

 

آبی‌ها در مسیر رسیدن به چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا بودند و بازی رفت را با سه گل برتری در بازی برگشت مقابل رئال مادرید در اسپانیا به ارمغان آوردند – تنها برای کریم بنزما که ضربه ویرانگری را وارد کرد. وقت اضافه.

 

ایگلز چهار دور رقابت را پشت سر گذاشته است تا به چهار دور آخر راه یابد.

 

انها در مرحله یک چهارم نهایی، اورتون را با نتیجه 4-0 در سلهرست پارک شکست دادند تا تنها پنجمین حضور خود در نیمه نهایی را کسب کنند.

 

شکست 2-1 مقابل لسترسیتی دفعه قبل به 7 بازی بدون شکست پالاس در تمامی رقابت ها پایان داد – که در آن انها منچسترسیتی صدرنشین را با تساوی بدون گل حفظ کردند و 3-0 آرسنال را شکست دادند.

 

بازیکنان اخیر در فرم

ریس جیمز ، مدافع چلسی در مقابل رئال مادرید عملکرد برجسته ای داشت – فقط کای هاورتز و میسون ماونت شوت های‌ بیشتری در برابر غول های‌ لالیگا ثبت کردند – و به نظر میرسد پس از بازگشت از مصدومیت به بهترین حالت خود بازگردد.

 

بازی احتمالی جیمز در برابر ویلفرد زاها در ومبلی در روز یکشنبه چشم‌انداز شگفت‌انگیزی است.

 

ملی پوش انگلیسی مونت در این فصل 11 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده است و تنها پشت سر هاورتز و روملو لوکاکو برای آبی ها قرار گرفته است و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو هدف قرار گرفت.

 

زاها در 231 بازی شروع لیگ برتر برای کریستال پالاس 57 گل به ثمر رسانده است و با 11 گل بهترین گلزن این باشگاه در فصل جاری است و در 4 بازی اخیر خود در لیگ برتر نیز 3 گل به ثمر رسانده است.

 

جلسات گذشته

دو تیم آخرین بار در 19 فوریه در سلهورست پارک به مصاف هم رفتند، زمانی که گل حکیم زیچ در دقیقه 89 باعث شد چلسی یک برد دراماتیک 1-0 کسب کند.

 

چلسی در هر 9 بازی اخیر خود در برابر پالاس – همه ی ي در لیگ برتر – پیروز شده است، اما هر دو بازی اخیر خود در جام حذفی را در مقابل تیم های‌ پایتخت شکست داده است، هر دو در فینال های‌ 2017 و 2020 مقابل آرسنال قرار گرفتند.

 

در لیگ برتر، پالاس اکنون در 9 بازی متوالی مقابل چلسی شکست خورده است.

 

افکار مدیران

پاتریک ویرا پس از شکست 2-1 مقابل لسترسیتی به خبرنگاران گفت: ما خیلی پایین نیستیم . ما بعد از پیروزی 3-0 مقابل آرسنال خیلی بالا نبودیم.

 

ما از بازی اول مقابل چلسی تا به امروز راه زیادی را پیموده ایم. ما در مکان بهتری هستیم. هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که باید یاد بگیریم و این به مرور زمان خواهد رسید.”

 

جک باتلند دروازه بان این تیم در برنامه بازی یکشنبه اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: «این مهم است که به تلاش خود ادامه دهیم .

فرم پیش بینی بازی چلسی و کریستال پالاس

“ما مقاله تمام شده نیستیم، ما گروهی نیستیم که هنوز تمام شده است. او [پاتریک ویرا] مایل است مطمئن شود که ما آن را فراموش نمی کنیم. او ما را ثابت نگه می دارد، او ما را فروتن نگه می دارد، او به ما فشار می آورد. ، مطمئنا همینطوره.

 

“سال بسیار لذت بخشی بود، سالی که ما در مورد آن فکر نمیکنیم. ما میخواهیم به چیزهای بیشتری برسیم. از چیزهای بسیار بزرگتری اهداف داریم. میخواهیم برویم و نیمه نهایی را ببریم، در لیگ به فشار آوردن ادامه دهیم و برویم. تا جایی که بتوانیم. فعلاً سقفی نداریم.”

 

در همین حال، توماس توخل می گوید که چلسی نه تنها باید مراقب تیم بهبود یافته کریستال پالاس ویرا باشد، بلکه باید حامیان فوق‌العاده پر سر و صدای آن‌ها نیز محتاط باشد.

 

وی گفت: ما باید برای کنترل ضد حملات، کیفیت فردی، دریبل ها و بازی با همان شدت آماده باشیم.

 

آنها «هواداران» می توانند جو خاصی ایجاد کنند، به خصوص در پارک سلهرست و همچنین در ومبلی.

پیش بینی بازی چلسی و کریستال پالاس «جام حذفی انگلیس، 28 فروردین»

اینستاگرام چلسی

تیم های پیش بینی شده

روملا لوکاکو ، مهاجم بلژیکی، به دلیل مصدومیت آشیل که او را از برد 6-0 شنبه در لیگ برتر مقابل ساوتهمپتون نیز دور کرد، در میانه هفته از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

 

کاپیتان سزار آزپیلیکوئتا پس از از دست دادن مسابقه سنت مری پس از مثبت شدن تست کووید به اسپانیا سفر کرد، در حالی که هافبک راس بارکلی نیز به دلیل بیماری از بازی باز ماند.

 

کالوم هادسون اودوی و بن چیلول به ترتیب به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کمر و زانو از میادین دور هستند.

 

تاریک میچل ، مدافع چپ انگلیس یکشنبه گذشته در دیدار لیگ برتر انگلیس مقابل لسترسیتی به دلیل مشکل ساق پا مجبور به ترک زمین شد، اما انتظار میرود که به‌موقع بهبودی خود را برای رویارویی با چلسی بهبود بخشد.

 

دروازه بان جک باتلند هر بازی جام حذفی را برای کریستال پالاس آغاز کرده است و دو دروازه بان را در مسیر ومبلی بسته نگه داشته است و برای شروع تلاش خواهد کرد.

 

ابرچی ازه تاکنون نتوانسته است یک جایگاه دائمی تحت نظر ویرا کسب کند، اما میتواند روز یکشنبه به میدان بیاید.

 

ویل هیوز و جیمز مک آرتور می توانند در کنار چیخو کویاته محافظت بیشتری ارائه دهند ، در حالی که ژان فیلیپ ماتتا احتمالا با ویلفرد زاها در سمت چپ و مایکل اولیس یا جردن آیو در سمت راست تکمیل خواهد شد.

 

کانر گالاگر ، هافبک تاثیرگذار ، حق بازی در برابر باشگاه مادرش را ندارد.

 

فرم پیش بینی بازی چلسی و کریستال پالاس

توماس توخل ، سرمربی چلسی ، پس از خروج تیمش از لیگ قهرمانان اروپا، روز یکشنبه با درخواست بزرگی برای جذب بازیکنانش برای دربی سخت لندن مقابل کریستال پالاس روبروست.

 

سرمربی آلمانی باید راهی بیابد تا بازیکنانش را برای این که تنها شانس واقعی انها برای پایان دادن به فصل با ظروف نقره ای است، تقویت کند.

 

با این حال، آخرین بار از لسترسیتی شکست خورد و ایگلز در حال پرواز است.

 

انها اولین جام مهم خود را در اولین فصل هدایت پاتریک ویرا هدف قرار داده اند و بیش از حد قادر به ایجاد ناراحتی هستند.

 

کاخ نیز برندگان مسابقه دارد.

 

ویلفرید زاها، مورد علاقه هواداران، دوازدهمین گل خود را در تمامی رقابت‌ها به ثمر رساند، یک بازگشت عالی برای یک فصل در فوتبال حرفه‌ای، در برابر روباه‌ها و مایل است در ومبلی بیانیه‌ای بدهد.

 

پیروزی شوک 2-1 برای ایگلز ممکن است در اینجا مورد توجه قرار گیرد، شاید بعد از وقت اضافه.

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *