فرم پیش بینی منچستریونایتد مقابل استون ویلا

فرم پیش بینی منچستریونایتد مقابل استون ویلا

فرم پیش بینی منچستریونایتد مقابل استون ویلا

منچستریونایتد با استقبال از استون ویلا در اولدترافورد دوشنبه شببه دنبال کسب جایگاه خود در دور چهارم جام حذفی اسـت .فرم پیش بینی منچستریونایتد مقابل استون ویلا را دراین سایت سیگاری بت انجام دهید.

 

شیاطین سرخ 12 بار قهرمان جام حذفی شده اند کـه آخرین موفقیت آن ها درسال 2016 بـه دست آمده اسـت، در حالی کـه ویا هفت بار جام را بالای سر برده اسـت کـه آخرین ان درسال 1957 بود.

 

پیش نمایش مسابقه

رالف رانگنیک شروعی چشمگیر بـه عنوان سرمربی موقت منچستریونایتد داشت ودر پنج بازی بدون شکست باقی ماند، اما آلمانی نخستین شکست خودرا در روز دوشنبه متحمل شد، زیرا ولورهمپتون واندررز در اولدترافورد در لیگ برتر انگلیس با نتیجه 1-0 پیروز شد. لیگ تا میزبان در رده هفتم جدول باقی بماند .

 

از ان زمان صحبت هایي در مورد ناآرامی در رختکن شنیده میشود و دیدن این کـه چه نوع واکنشی از سوی قهرمان 20 بار انگلیس در جام حذفی دوشنبه شب خواهد بود، جذاب خواهد بود.

 

این رقابت در حال حاضر سومین فهرست اولویت هاي‌ تیم دراین فصل اسـت، اما مسلما بهترین شانس آن ها برای کسب جام اسـت، با عنوان قهرمانی لیگ برتر دست نیافتنی اسـت، در حالی کـه قدرت تیم هاي‌ باقیمانده در لیگ قهرمانان اروپا را برای یک جام دشوار خواهد کرد. منچستریونایتد ناسازگار را بـه چالش بکشد.

 

همان طور کـه گفته شد، شیاطین سرخ 12 بار قهرمان جام حذفی شده اند کـه آخرین موفقیت آن ها بـه سال 2016 برمی گردد ودر فینال بر کریستال پالاس غلبه کردند، در حالی کـه فصل گذشته در مرحله یک چهارم نهایی بـه لسترسیتی و چلسی در نیمه نهایی شکست خوردند. فینال کمپین 2019-20.

فرم پیش بینی منچستریونایتد مقابل استون ویلا

فرم پیش بینی منچستریونایتد مقابل استون ویلا

منچستریونایتد در واقع خودرا برای بازی دو سر مقابل ویا آماده میکند، زیرا دو تیم در تاریخ 15 ژانویه در لیگ برتر نیز بـه مصاف هم خواهند رفت، در حالی کـه یک دوره شلوغ نیز شاهد رویارویی تیم رانگنیک برنتفورد و وستهم یونایتد در لیگ در 19 ژانویه خواهیم بود. بـه ترتیب 22 ژانویه.

 

در همین حال، ویا پس از شکست هاي‌ پی در پی در لیگ برتر مقابل چلسی و برنتفورد وارد رقابت هاي‌ روز دوشنبه خواهد شد کـه انها رابا 22 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار داده اسـت.

 

همانگونه کـه گفته شد، میهمانان هفت بار قهرمان جام حذفی شده اند و آن ها را بـه عنوان چهارمین تیم موفق تاریخ این رقابت ها درکنار لیورپول تبدیل کرده اند.

 

ویا از سال 1957؛ زمانی کـه در فینال منچستریونایتد را شکست داد، جام را بالای سر نبرده اسـت، اما سرمربی تیم استیون جرارد مطمئنا تیمش را برای پیروزی در اولدترافورد عصر دوشنبه آماده خواهد کرد.

 

قهرمان هفت دوره انگلیس نیز قصد خودرا با جذب فیلیپه کوتینیو بـه صورت قرضی از بارسلونا نشان داده اسـت، اما انتظار نمیرود کـه این ملی پوش برزیلی در بازی روز دوشنبه حضور داشته باشد زیرا نخستین بازی او احتمالاً در بازی لیگ بین دو تیم انجام می‌شود. شنبه آینده.

 

ویا قبلاً دراین فصل در اولدترافورد منچستریونایتد را شکست داده اسـت ودر ماه سپتامبر در لیگ برتر با نتیجه 1-0 پیروز شده اسـت، اما شیاطین سرخ در روز دوشنبه رکورد قابل توجهی در برابر حریفان خود دارند ودر مجموع 14 برد از 19 بازی اخیر خودرا برده اند. 

 

نکته استدلال

یونایتد در 3 بازی از 5 بازی اخیر خود شکست خورده اسـت
شیاطین سرخ در نیمی از بازی هاي‌ خانگی خود در لیگ شکست خورده اند
ویلا در اوایل این فصل 1-0 در اولدترافورد پیروز شد
زمان سختی برای یونایتد

 

این بهترین هفته در اولدترافورد نبود، با باخت 1-0 دوشنبه مقابل ولوز، راهی بد برای شروع سال جدید. پس از ان باخت، رسانه ها مملو از گزارش هایي از بازیکنان یونایتد بود کـه در حال حاضر بـه سرمربی موقت خود و روش هاي‌ او روی آورده اند.

 

خروج از جام حذفی در خانه بهترین راه برای رالف رنگیک برای پیگیری ان نخواهد بود. برای بدتر شدن اوضاع، استیون جرارد، اسطوره لیورپول بـه میدان مقابل میرسد. آیا سرمربی جدید ویلا می تواند یک برد در اولدترافورد کسب کند؟

 

دوندگی سخت برای ویلا

استون ویلا اخیراً با مشکل مواجه شده اسـت، اما آن ها میتوانند از فرم ضعیف یونایتد استفاده کنند. یونایتد در پنج بازی اخیر خود دو بار پیروز شده اسـت، در حالی کـه دراین فصل نتوانسته اند نیمی از بازی هاي‌ خانگی خود در لیگ برتر را ببرند. این شامل چهار شکست خانگی اسـت کـه یونایتد در اوایل این فصل 1-0 بـه ویا دین اسمیت باخت.

 

میزبان در تلاش برای گلزنی اسـت، بنابر این حمایت از آن ها در برابر تیم ویا کـه در 7 گل از 8 گل قبلی خود گل زده، سخت اسـت. پس از ان باید دید کـه شروران حداقل از شکست پیشگیری میکنند. من در این جا از شانس دوگانه ویا حمایت می‌کنم، با تساوی 1-1 پیشبینی درستی از امتیاز من.

 

اخبار تیم

منچستریونایتد دوباره بـه دلیل مصدومیت بدون خدمات پل پوگبا خواهد بود ؛ در حالی کـه آنتونی مارسیال در بین ابهامات موجود پیرامون آینده او برای انتخاب درنظر گرفته نخواهد شد. اریک بیلی نیز غایب اسـت و با ساحل عاج برای جام ملت هاي‌ آفریقا پیوند خورده اسـت.

 

ویکتور لیندلوف پس از بهبودی از کووید-19 بازگشته اسـت و باید شروع کند، اما هری مگوایر ،کاپیتان باشگاههمچنان با مصدومیت دست و پنجه نرم میکند، بنابر این فیل جونز می تواند برای حضور دیگری در قلب خط دفاعی حضور داشته باشد، زیرا مقابل وولوز در لیگ گذشته تحت تاثیر قرار گرفته اسـت.

 

رانگنیک قول داده اسـت کـه روز دوشنبه یک تیم نیرومند انتخاب کند ؛ اما احتمالاً شروعی برای دین هندرسون بین چوب ها وجوددارد، در حالی کـه دیوگو دالوت ؛ فرد ؛ مارکوس راشفورد و برونو فرناندز میتوانند پس از بازی لیگ با وولوز بـه تیم بیایند.

 

اسکات مک تومینای و لوک شاو هردو بـه دلیل بازی آخر هفته آینده بین دو تیم در لیگ برتر محروم هستند، بنابر این انتظار میرود کـه این زوج در فهرست یازدهم قرار گیرند.

 

در مورد ویلا، جرارد فاش کرده اسـت کـه اولی واتکینز و تایرون مینگز هردو برای انتخاب در معرض خواهند بود، در حالی کـه کورتنی هاوز باید برای حضور در ترکیب بر یک ضربه غلبه کند.

 

ناکامبای شگفت‌انگیز و لئون بیلی بـه دلیل مصدومیت این مسابقه را از دست خواهند داد، در حالی کـه اشلی یانگ برای رویارویی با باشگاه سابق خود تردید بزرگی دارد. همچنین بعید اسـت کـه کوتینیو در باشگاه جدیدش نقش داشته باشد.

 

ترزگه و برتراند ترائوره نیز بـه دلیل حضور در جام ملت‌هاي‌ آفریقا غایب هستند، اما جرارد هنوز گزینه‌هاي‌ زیادی دربخش جلو دارد و یک تیم نیرومند میتواند شاهد حضور دنی اینگز و امیلیانو بوئندیا درکنار واتکینز در سه تیم جلو باشد.

 

نکته استدلال

منچستریونایتد در 4 بازی اخیر خود 6 گل دریافت کرده اسـت.
هردو تیم در هر یک از پنج بازی اخیر استون ویلا گلزنی کرده اند.
استون ویلا در سه بازی از چهار بازی اخیر خود دقیقاً دو گل دریافت کرده اسـت.

 

مبارزه ویلا برای پایان نیمه اول

نیمه اول فوق‌العاده فصل، استون ویلا را از نامزدهای سقوط پیش فصل بـه چهار مدعی اصلی شوکه کرد، اما فرم انها از ابتدای سال کاهش یافته اسـت و دین اسمیت اکنون خودرا در نبردی برای رسیدن بـه نیمه اول می بیند.

 

شرورها در آخرین بازی خود در اورتون یک برد چشمگیر را بـه دست آوردند، اما آن ها تنها دو برد از 9 بازی اخیر خودرا بـه دست آوردند و امیدهای ماندگار برای صعود بـه اروپا بـه سرعت در حال محو شدن اسـت، اما انها هنوز هم در وضعیت بسیار بهتری از ان چیزی هستند کـه بسیاری تصور می‌کردند. شروع کمپین علیرغم غیبت مداوم جک گریلیش.

 

شیاطین سرخ با مسابقات طاقت فرسایی روبرو هستند

هواداران منچستریونایتد احتمالاً میتوانند همان را بگویند کـه در پنج بازی پایانی فصل دوم در لیگ برتر و با 9 امتیاز در بین چهار تیم برتر وارد می‌شوند.

 

با این حال، پس از اعتراض هواداران کـه منجر بـه لغو درگیری آن ها با لیورپول در آخر هفته گذشته شد، رقابت آن ها بـه هم ریخت. آن ها اکنون با سه بازی لیگ برتر در هشت بازی روبه‌رو هستند کـه این بازی تنها سه روز پس از سفر بـه رم برای نیمه نهایی لیگ اروپا آغاز می‌شود.

 

اوله گونار سولسشر باوجود برتری 6-2 در مجموع تیم نسبتاً قدرتمندی را برای ان بازی برگشت بـه میدان فرستاد، اما تعویض‌هاي‌ دفاعی در نیمه دوم بـه قیمت بازی در شب برای آن ها به پایان رسید، زیرا الکس تلس عملکرد تکان دهنده‌اي داشت.

 

شیاطین سرخ با نتیجه 3-2 در رم شکست خوردند، اما پس از رسیدن سولسشر بـه نخستین فینال جام حذفی خود بـه عنوان سرمربی منچستریونایتد، این بـه سختی روحیه را تضعیف خواهد کرد.

فرم پیش بینی منچستریونایتد مقابل استون ویلا

فرم پیش بینی منچستریونایتد مقابل استون ویلا

انتظار گلزنی در ویلا پارک را داشته باشید

این امتیاز مجموع 8-5 بـه یک درگیری سرگرم کننده در روز یکشنبه اشاره دارد. منچستریونایتد تنها دریک بازی از 11 بازی اخیر خود موفق بـه گلزنی نشده اسـت، اما اخیراً شاهد کاهش عملکرد دفاعی آن ها بوده اسـت، در 4 بازی اخیر خود 6 گل دریافت کرده و تنها یک دروازه خودرا بسته نگه داشته اسـت.

 

استون ویلا شاهد گلزنی هردو تیم در هر 5 تیم اخیر بوده اسـت، بنابر این این چیزی اسـت کـه ما درکنار پیروزی 2-1 منچستریونایتد بـه عنوان پیشبینی صحیح امتیاز خود از ان حمایت میکنیم. ویا در سه بازی از چهار بازی اخیر خود دقیقاً دو بار گل خورده اسـت و شیاطین سرخ در 6 بازی اخیر خود در لیگ پنج پیروز شده اند.

 

مصدومیت استون ویلا و اخبار تیم

جک گریلیش، طلسم ویلا، همراه با مهاجم با استعداد، ترزگه، درکنار زمین باقی می‌ماند. این باعث می‌شود کـه اولی واتکینز بـه عنوان تهدید اصلی هدف باقی بماند زیرا او جلوتر از انور الغازی، راس بارکلی و برتراند ترائوره ​​در خط مقدم اسـت.

 

مصدومیت منچستریونایتد و اخبار تیم

اوله گونار سولشایر در هفته آینده مدیریت تیم زیادی خواهد داشت، اما مارکوس راشفورد، اسکات مک تومینای، ویکتور لیندلوف و دین هندرسون باید پس از استراحت در اواسط هفته بازگردند.

 

انتظار می رود ادینسون کاوانی دوباره در خط حمله بازی کند، در حالی کـه لوک شاو و آرون وان بیساکا پس از تعویض در نیمه دوم مقابل رم، برای بازی آماده خواهند بود.

 

منچستریونایتد در 24 بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ برتر شکست نخورده اسـت

هردو تیم در 6 بازی از 7 بازی اخیر استون ویلا گلزنی کرده اند

Spotlight Insights بهترین داده ها و تخصص ویرایشی را ترکیب میکند تا زاویه بیشتری بـه شـما بدهد.

 

ترکیب احتمالی منچستریونایتد:

هندرسون; دالوت، لیندلوف، جونز، شاو؛ فرد، مک تومینای؛ فرناندز، سانچو؛ رونالدو، راشفورد

 

ترکیب احتمالی استون ویلا:

مارتینز; نقدی، Konsa، Mings، Targett. رمزی، لوئیز، مک گین؛ بوئندیا، واتکینز، اینگز

 

پیش بینی : منچستریونایتد 2-1 استون ویلا

این بازی بسیار دشواری اسـت و ویا شانس پیروزی در اولدترافورد را درنظر دارد، زیرا میزبان در دیدارهای اخیر با مشکلاتی روبه‌رو شده اسـت. شکست منچستریونایتد مقابل وولوز در واقع می تواند در برابر ویا موثر واقع شود، و ما از شیاطین سرخ حمایت می‌کنیم تا با موفقیتی اندک بـه دور چهارم صعود کنند.

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *