آموزش پیش بینی بازی فوتبال مالی در مقابل گینه استوایی

آموزش پیش بینی بازی فوتبال مالی در مقابل گینه استوایی

آموزش پیش بینی بازی فوتبال مالی در مقابل گینه استوایی

دیدار نهایی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌هاي‌ آفریقا ؛ مالی و گینه استوایی را در روز چهارشنبه در ورزشگاه لیمبه اومنیسپورت بـه مصاف هم میروند.آموزش پیش بینی بازی فوتبال مالی در مقابل گینه استوایی را در سایت پوما بت مطالعه کنید.

 

نشنال تاندر می‌تواند پس از دور گروهی چشمگیر خود باعث ایجاد چند ناراحتی شود، در حالی کـه مالیایی ها برای نخستین بار در تاریخ خود بـه دنبال این هستند کـه یک قدم بـه فتح این قاره نزدیک تر شوند.

 

پیش نمایش مسابقه

مالی از حضور خود در جام ملت هاي‌ آفریقا تا کنون خوشحال خواهد شد و امیدوار اسـت امسال سالی باشد کـه بـه انتظار خود برای شکوه قاره پایان داده و با عنوان قهرمانی کنار می روند.

 

غرب آفریقایی ها در 12 ژانویه مبارزات خودرا آغاز کردند، زمانی کـه با یک پنالتی دقیقه 48 از ابراهیما کونه، بـه سختی 1-0 مقابل تونس پیروز شدند.

 

چهار روزبعد با تساوی 1-1 با گامبیا در لیمبه دنبال شد و پس از ان پیروزی 2-0 بر موریتانی در آخرین بازی گروهی آن ها بـه دست آمد.

 

بازی در دو دقیقه ابتدایی در جریان بود کـه Massadio Haidara قبل از این کـه کونه سومین گل خودرا دراین رقابت ها در دقیقه 49 بـه ثمر رساند تا از نتیجه مطمئن شود و عملکرد برتر تیم را محدود کند، بن بست را شکست.

 

مالی با هفت امتیاز از سه بازی، پس از پایان یافتن در صدر گروه F، با گامبیا نایب قهرمان و چهار امتیاز بالاتر از تونس، کـه بـه عنوان یکی از چهار تیم برتر رتبه سوم راه یافت، بـه دور یک هشتم نهایی صعود کرد.

 

شاگردان محمد مگاسوبا در بازی روز چهارشنبه بدون پیروزی در مرحله حذفی از سال 2013؛ زمانی کـه آفریقای جنوبی را پس از تساوی 1-1 در وقت اضافه در ضربات پنالتی شکست دادند، وارد میدان شدند.

 

با این حال، انها از پایان دادن بـه این طلسم خشک و صعود بـه مرحله یک هشتم پایانی مطمئن خواهند بود زیرا در مقابل تیم حریفی قرار میگیرند کـه در هر سه دیدار اخیر بین دو طرف شکست داده شده اسـت.

 

از سوی دیگر، گینه استوایی پس از یک بازی خوب در مرحله گروهی کـه شش امتیاز از سه بازی کسب کرد ودر گروه E دوم شد، ثابت کرد کـه می‌تواند باعث ناراحتی هاي‌ کمی در مسابقات شود.

آموزش پیش بینی بازی فوتبال مالی در مقابل گینه استوایی

پس از باخت روز اول 1-0 مقابل ساحل عاج در 13 ژانویه، مردان خوان میچا، قهرمان آفریقای الجزایر را حیرت زده کردند تا با ضربه دقیقه 70 استبان اوروزکو، زمانی کـه طرفین چهار روزبعد بـه مصاف هم رفتند، 1-0 پیروز شدند.

 

گینه استوایی در مرحله گروهی با پیروزی 1-0 مقابل سیرالئون، زمانی کـه پابلو گانت در دقیقه 38 در استادیوم لیمب اومنیسپورت گل برتری را بـه ثمر رساند، بـه اتمام رسید.

 

انها بدون شکست در تمام رقابت ها بـه جز یکی از 8 بازی آخر خود در تمام رقابت ها وارد بازی چهارشنبه می‌شوند و پنج برد و دو تساوی کسب کرده اند و بـه دنبال زنده نگه داشتن روند داستانی خود در مسابقات هستند.

 

اخبار تیم

کونه در هر یک از سه بازی ابتدایی مالی – البته همه ی از روی نقطه پنالتی – گل زده اسـت و ما انتظار داریم کـه مهاجم 22 ساله یکبار دیگر خط حمله را هدایت کند.

 

موسی جنپو پس از از دست دادن بازی مقابل موریتانی بـه دلیل دریافت دومین کارت زرد متوالی در بازی مقابل گامبیا در تاریخ 16 ژانویه، محروم شد.

 

با این اوصاف، ما انتظار داریم هافبک ساوتهمپتون بـه میادین بازگردد و با آداما ترائوره و بازیکن برایتون اند هاو آلبیون، ایو بیسوما در خط هافبک تیم شود.

 

در همین حال، دوریان هانزا برای گینه استوایی شک دارد، پس از این کـه مهاجم 20 ساله در آخرین بازی با سیرالئون در دقیقه 75 مصدوم شد.

 

پس از نمایش دفاعی مستحکم در دو بازی اخیر خود، انتظار داریم کـه میکا چهار مدافع بدون تغییر را در روز چهارشنبه معرفی کند، بـه این معنی کـه میتوانیم باسیلیو ندونگ ؛ سائول کوکو ؛ استبان اوروزکو و کارلوس آکاپو را ببینیم کـه برای سومین بازی متوالی از عیسی اوونو بین چوب‌ها محافظت میکنند.

آموزش پیش بینی بازی فوتبال مالی در مقابل گینه استوایی

تیم ملی فوتبال گینه استوایی

ترکیب اولیه احتمالی کوچک:

Mounkoro; Haidara، Kouyate، Sacko، Traore; حیدرا، کامارا، بیسوما; جنپو، ترائوره، کونه

 

ترکیب احتمالی گینه استوایی:

Mbara; آکاپو، کوکو، اوروزکو، ندونگ؛ سالوادور، گانت، ماچین، بویلا؛ سیافه، نسوه

 

می گوییم: مالی 2-1 گینه استوایی

گینه استوایی تا کنون از یک کمپین فوق العاده لذت برده اسـت کـه باعث ناراحتی هاي‌ کمی شده و تا مرحله حذفی راه پیدا کرده اسـت. با این حال، مالیایی‌ها بـه تیمی برتر و با تجربه می‌بالند و ما بـه انها توصیه میکنیم کـه با پیروزی بـه اتمام برسند.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *